חיפוש באינדקס עסקים

תכשיטי זכוכית – ענת אייל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יולי 2008

מעצבת התכשיטים ענת אייל היא אמנית היוצרת חרוזים ותכשיטים יוצאי דופן בעבודת יד. אייל יוצרת כל חרוז וחרוז מזכוכית בטכניקות שונות ומתאימה לכל תכשיט את הקומפוזיציה הייחודית לו.תכשיטי זכוכית - ענת אייל
קולקציית תכשיטי זכוכית של ענת אייל עשירה בדגמים מגוונים ובולטת בה הצבעוניות המרהיבה.
קולקציית תכשיטי הזכוכית מתאימה לכל מראה ומאפשרת תמיד למצוא את המראה הנכון לערב וגם ליום יום. מאפיין ייחודי נוסף של הקולקציה היא הפריטים הרב תכליתיים, חגורות שיכולות לשמש גם כצמיד או שרשרת.
בין הפריטים המובילים של הקולקציה ניתן למצוא את השרשרת צמיד ליפופים: התכשיט עוצב בהשראה של שמחה, חיוניות ואנרגיה ומאופיין בשילובים הרמוניים של הגוונים והצורות של החרוזים. השרשרת מפוסלת באין סוף אפשרויות צבעים וגוונים וכן בגימור מבריק או מלוטש מט. התכשיט נחרז ב-3 אורכים שונים: שרשרת קצרה לצוואר, שרשרת באורך בינוני ושרשרת ארוכה אותה ניתן ללפף עד 3 ליפופים מסביב לצוואר, כצמיד עד 7 ליפופים מסביב ליד וגם כחגורה ליפוף וחצי.
ענת אייל משלבת טכניקות חדשות ומקוריות הבאות לידי ביטוי בסדרת תכשיטים שעוצבה לזכרו של אילן רמון.
הסדרה מאופיינת בחזרה אל הטבע תוך שילוב מוטיבים של סלעים ואדמה בצבעוניות מרהיבה והכול עשוי מזכוכית.
ענת אייל נולדה וגדלה בבית שהאומנות הייתה חלק ממנו, את ילדותה בילתה במפעל הקרמיקה של האב בחוצות היוצר בירושלים ומאז דבקה בה האהבה לפיסול ויצירה.
עבודותיה של אייל נמכרות בארץ וברחבי העולם וידועות בשילובים נכונים ומפתיעים, בטקסטורות ודוגמאות מיוחדות. אייל למדה גרפיקה ועיצוב תערוכות ומוזיאונים ועסקה בתחום כ-17 שנה, לפני כ-10 שנים נשבתה בקסמי הפיסול האומנותי בזכוכית בזכות תכשיט זכוכית שקיבלה כמתנה.



עמוד זה נצפה: 564 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור