חיפוש באינדקס עסקים

שעת כושר: כך ניפרד בריצה מהמשקל העודף מהחגים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוקטובר 2019

מההורים שלו, להורים שלך, אחת גם בפורום מצומצם ואיך אפשר בלי על האש עם החברים- ההתרוצצות מארוחה לארוחה כבר עלו לכולנו עד כאן. אז כשהמשקל העודף הופך לחבר הטוב ביותר והגזרה הרצויה הולכת ומתרחקת, הגיע הזמן לסוויץ'. החגים נגמרו ועכשיו שום תירוץ לא יהיה עילה מספקת- הפעם נכנסים לכושר, בכל הכוח.

"הכניסה לכושר היא אינה דבר מורכב ומרתיע כפי שמצטייר בעיני רבים, מדובר בעניין של החלטה ומוטיבציה. הצעד הראשון קשה ועם ההתמדה מגיעים גם ההישגים המיוחלים" מסביר אילן בניסטי, מנכל קבוצת ר.א.ן ספורט יבואנית המותג הבינלאומי Brooks.

רק, איך עושים את זה? טוב, זה כבר אינדיבידואלי, אבל למי שלא ממש יודע מאיפה להתחיל או פשוט רוצה עוד הכוונה, הנה חמש אפליקציות שיכניסו אתכם למסלול הנכון הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם.

יוגה_חוויה ספורטיבית רב חושית_להשיג בסניפי רשת ברוקס ובחנויות המובחרות_קרדיט צילום יחצ

לקצרים בזמן ובעלי לו"ז צפוף- ג'ונסון וג'ונסון

אלו מאיתנו שמתקשים לשבץ אימונים בלוח הזמנים, ימצאו את The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout App כסוף התירוצים. האפליקציה הזו, שמה בראשה להפוך את אימוני הכושר לפעילות נגישה- לא גוזלת זמן ולא דורשת כל אמצעים חיצוניים. הג'ונסונים יצרו מבחר אימונים ורסטילי ענק כאשר המכנה המשותף היחיד לכולם הוא שאורכים 7 דקות ולא מצריכים ציוד מלבד כיסא רגיל. מתאימים לכל רמת אינטנסיביות, מתמקדים בכל אזור שתבחרו, מלווים בסרטוני הסבר מפורטים, חינמים ואופציונלים להתאמה אישית לכל מתאמן- האימונים של הג'ונסונים הם הדרך המהירה להיכנס לכושר.

זמינה בAndroid וios.

למי שמחפש את המכלול- MyPlate

MyPlate נותנת את המענה המדויק למי שמחפש לרדת במשקל תוך בניית תפריט איכותי לצד פעילות גופנית מבוקרת. מדובר באפליקציית תזונה ואימון לפי דרישה המציבה במרכז את ההתאמה לנתוניו המדויקים של המשתמש. ראשית, יש לענות על מספר שאלות אודות רמת הכושר, הרכב התזונה הנוכחי והמטרות שלך. לאחר מכן, תיבנה בעבורך תכנית מדויקת בה משילים בכל שבוע קילו או חצי קילו מהמשקל- על פי בחירה. התכנית כוללת את כל סוגי המזונות החשובים במינונים הדרושים וכן מגוון רחב של פעילות ספורטיבית כך שכל משתמש יכול לבצע את זו בה יהנה להתמיד.

זמינה בAndroid וios.

עוקרים את הבעיה מהשורש ומחזקים את שריר ההתמדה-  MapMayFitness

מי מאיתנו שמצפה שהכניסה לכושר תהיה הליך פשוט ונטול קשיים ככל הנראה לא חווה את עולם הספורט מקרוב. מגמת השיפור אכן בנסיקה אבל מפה ועד להגשים את המטרות שלנו יש עוד כברת דרך, למזלנו, MapMayFitness כאן כד שנצלח את הדרך הזו ללא ויתורים עצמיים. האפליקציה עוקבת אחרי ההישגים שלך, ממפה אותם, עוזרת לך להכיר את היכולות האישיות שלך, בוחנת את מגמת השיפור שלך ומציגה בפנייך את הנתונים באופן מסודר בכל עת. מספר הקילומטרים, הדופק, קצב או כל מה שניתן או לא למדידה.  בנוסף, יש דגש חשוב על הגברת המוטיבציה, עידוד ופרגון מתוך הבנה שהסוד הוא בהתמדה!

זמינה בAndroid וios.

הגיע הזמן להתנסות באימון שמשגע (ומרגיע) את כולם: ITS YOGA TIME!

גמישות, כוח, שלווה, הפגת לחצים,  שמירה על דחיסות עצם ומערכת חיסונית איתנה, ניקוי רעלנים, עיכול טוב, שיפור הריכוז ובעיקר הנאה צרופה- תרצו להתנסות ביוגה?

יוגה היא אחת הפעילויות הפופולאריות ביותר בימינו, מרובת יתרונות והרבה יותר פשוטה משחשבתם! כן, ללמוד דבר חדש עשוי להצטייר כמרתיע בעבור חלקנו, עם זאת, הדרכה נכונה תעניק אופי מהנה ונעים לתהליך.  Daily Yoga תנחה אתכם באופן מיטבי ברכישת מיומנויות היוגה, עם סרטוני הסבר לכל התנוחות, דגשים הקשורים בבטיחות והימנעות בפציעות, מגוון מסלולי אימון, הצטרפות לקהילה עולמית ותוכן המתעדכן על בסיס קבוע.

זמינה בAndroid וios.

חוש שמיעה מפותח? בחרו ב Aaptive.

אם הריכוז שלכם עולה בצורה ניכרת לצלילי מוזיקה ובאופן כללי הקליטה שלכם טובה מתמיד כאשר אתם משתמשים באוזניים לקליטת ההסבר, כדאי שתכירו את Aaptive. באפליקציה תוכלו להאזין לקטעי אודיו של כל שיעור שתרצו: מאגרוף ועד יוגה (כמובן שיש אפשרות גם להסברים חזותיים), כל זאת בליווי סוג המוזיקה האהוב עלייך- המוזיקה האהובה עלייך תתנגן באופן רציף לכל אורך האימון לפי העדפתך. תחושת ההצלחה וההנאה מהאימון הם שני העקרונות החשובים הבולטים מהשימוש ביישום הזה – וללא ספק בלעדיהם הכניסה לכושר היא בלתי אפשרית לחלוטין.

 



עמוד זה נצפה: 448 פעמים