חיפוש באינדקס עסקים

שעון החורף כבר כאן!

פורסם מאת: בתאריך: 26 אוקטובר 2015

רשת התכשיטים והשעונים רויאלטי משיקה מגוון קולקציות של שעונים מהמותגים המובילים ELLE- Ferrari- SEIKO- – ESCADA

 מותג SEIKO: 
 
קולקציה חדשה של דגמים  בסדרת וולטורה של SEIKO. שילובי צבעים קיציים במיוחד. לשעונים מנגנון בעל טיימר מיוחד המסייע להשטת יאכטות. המנגנון קינטי כך שאין צורך להחליף סוללה לעולם. השעון יודע להפסיק את תנועת המחוגים ברגע שהוא מרגיש שהורד מהיד. הוא יכול לשמור את האנרגיה למשך ארבעה שנים ואם במהלך התקופה הזאת מרימים אותו הוא מכוון בעצמו את השעה והתאריך בדיוק. מנגנון התאריך יודע בדיוק מתי החודש מסתיים ב 31 ומתי ב 29 או ב 30. השעון עמיד ל- 100 מטר ובעל רצועת סיליקון או צמיד.
 
השעונים של רויאלטי
 
Ferrari:
 
קולקציה של שעונים קלאסיים בעיצוב נקי ויוקרתי לצד עיצובים  אופנתיים לנשים במחירים אטרקטיביים במיוחד, בין הדגמים ניתן למצוא שעונים משולבים צמידי מתכת ושיבוץ זרקונים, שעונים מצופים בזהב בעיצובים מיוחדים בעיצוב קלאסי ואלגנטי מלאי סטייל הישר מזירות האופנה הבינלאומיות. לוחות השעונים דקים בשלל צבעים מיוחדים. 
 
עוד ניתן למצוא בקולקציה שעונים צבעוניים עונתיים עדכניים וצעירים במראה נקי ורענן החוזר ותופס תאוצה בחורף הקרוב. 
 
השעונים של רויאלטי

ESCADA:
 
קולקציה של שעוני יוקרה לנשים צבעונית במיוחד. בין הפריטים ניתן למצוא: שעוני יד צבעוניים עם רצועת קרוקו ולוגו של המותג על לוח השעון בגוונים: ירוק, ורוד פוקסיה, צהוב, כחול ועוד. שעונים בדוגמת צמיד מזהב אדום, לבן וצהוב. שעוני צמיד בזהב לבן וזהב אדום, זכוכית בגימור יהלום ולוח השעון אם הפנינה משובץ בארבעה יהלומים, כאשר לוגו המותג מופיע לאורכו של הצמיד. כל השעונים הם שעונים שוויצרים עם מנגנון שוויצרי, עמידים למים עד לעומק של 30 מטר.
 
השעונים של רויאלטי

ELLE:
 
הקולקציה מעוצבת בהשראת הטרנדיים העכשוויים בשילוב של טכנולוגיה וסטייל. התוצאה: היא מגוון רחב של עיצובים המייצגים את עולם האופנה של האישה המודרנית. אל הוא מגזין האופנה והלייף סטייל הפופולארי בעולם, קולקציית השעונים הוא אחד ממותגיו. כמו המגזין ,הקולקציה מתחדשת מעונה לעונה, אך עדיין מציעה לקהל הלקוחות שעונים בעיצובים קלאסיים העונים לדרישותיה של האישה המודרנית. השעונים עכשוויים, איכותיים והאביזר המושלם למראה היומיומי הקלאסי והאופנתי.
 
ELLE היה תמיד יותר ממגזין אופנה המספר את סיפורי הקולקציות האחרונות, והוא היטיב לספר את סיפורו המופלא של הסגנון הפריזאי. ואכן  ELLE מהווה אסמכתא בתחום האופנה הן עבור הנשים הפריזאיות והן עבור כל אלו המעוניינות לחקות את המראה והסגנון שלהן. יחד עם זאת, תיאור הסגנון של ELLE כ"שיק פריזאי" עשוי לגרום לו להישמע בלתי מושג יותר ממה שהוא באמת; זאת מאחר והנוסחה של ELLE היא בסך הכול פשוטה: Classic basics + accessories = timeless silhouettes (יסודות קלאסיים + אביזרים = מראה נצחי).
 
השעונים של רויאלטי
 


עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור