חיפוש באינדקס עסקים

שני כהן מתכוננת ללידה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוגוסט 2012

שני כהן מתכוננת ללידה. צילום: שוקה כהןשני כהן, הגיעה לחפש חבילת לידה ברשת מאדרלנד, עבור בתה שאותה היא צריכה ללדת בחודש ספטמבר ובניגוד לרוב הנשים שמעדיפות להגיע ביחד עם הבעל, הגיעה דווקא מלווה באמא ובסוכנת האישית.

את החיפוש אחר חבילת הלידה הכוללת סלקל, מיטה ושידה היא החלה דווקא בסלקל הנבחר, איתו תצא בפעם הראשונה עם בתה מבית החולים. למרות המשקל הקל של הסלקל, כהן התבדחה שבמהלך החודש הקרוב תתחיל להתאמן על שרירי הידיים והזרועות כדי להצליח להוציא את בתה הביתה אחרי הלידה. אחרי שנמצא הסלקל המבוקש, עברה בין אביזרי התינוקות וניסתה להבריש את התלתלים במברשת דובי שמיועדת לתינוק, נגעה במנורת כדור פורח ונראתה מחויכת מאוד.

על הדרך נתקלה בפעם הראשונה בסט מניקור לתינוקות ושאלה אם גם יש פן לתינוקות. כהן קיבלה סיור צמוד במיוחד מבעלי הרשת והדרכה על כל אחד מהפריטים וסיימה אותו אחרי כשלוש שעות ואחרי שבחרה חבילת לידה: סלקל, שידה ומיטה לחדר השינה ומגוון רחב של אביזרים שלא היה ברור אם באמת רכשה עבור הבת שבדרך או עבורה.

לגבי השם המיועד של הבת, היא רק רמזה שיש למה להתכונן, זה יהיה שם מעניין. מרוב שהתלהבה שגם לתינוקות מייצרים סט מניקור, זה הפריט הראשון שרצה איתו לקופה ואמרה בציניות שבשביל סט כזה, היא מוכנה להשאיר הכל בבית ולצאת עם התינוקת על הידיים.

שני כהן מתכוננת ללידה. צילום: שוקה כהן

שני כהן מתכוננת ללידה. צילום: שוקה כהן

שני כהן מתכוננת ללידה. צילום: שוקה כהן
הסטנדפיסטית שני כהן בחיפוש אחר חבילת לידה ברשת מאדרלנד. צילום: שוקה כהן



עמוד זה נצפה: 382 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור