חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה וחליפות חתן – OUTLET המשביר לצרכן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 יולי 2010

 

    שמלות כלה וחליפות חתן - OUTLET המשביר לצרכן
האם רחוב דיזנגוף בת"א, שכבר מזמן הפך לשם נרדף לשמלות כלה, עלול לאבד מגדולתו? בהחלט ייתכן. 
  
רשת המשביר לצרכן מסתערת על תחום שמלות כלה וחליפות חתן בישראל ופותחת השבוע מרכזי outlet בקונספט של store-in-store ברחבי הארץ, כאבן דרך נוספת באסטרטגיה השיווקית של הרשת הדוגלת בהתחדשות ובהכנסת מגוון תחומים חדשים לתוכה.
  
המרכזים ייפתחו בסניפים המרכזיים של הרשת, שישווקו שמלות כלה של מעצבים ישראלים במחירים הנעים בין 1,600 ש"ח עד 3,000 ש"ח, לצד חליפות חתן במחירים החל מ-599 ש"ח עד 2500 ש"ח, תכשיטים ושעונים. המרכז הראשון ייפתח השבוע בקריון בצפון הארץ. 
  
כניסת המשביר לצרכן לשוק שמלות הכלה וחליפות החתן, נערכת באמצעות הסכם מסחרי שערכה המשביר עם רשת ה-outlet לשמלות כלה שפתחה את שעריה לפני כחודשיים בדיזנגוף ת"א. 
  
מרכזי ה-OUTLET שמלות הכלה וחליפות חתן בתוך סניפי המשביר ישתרעו על שטח ממוצע של כ-100 מ"ר וישווקו מגוון רחב של שמלות כלה של מעצבים ידועים, במחירי האאוטלט, לצד חליפות חתן ואביזרים כגון עניבות, נעליים, תכשיטים ושעונים לכלות וחתנים.
  
לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: "אין הגיון למחירים שצרכנים משלמים כיום על שמלות כלה וביגוד לחתונה. מדובר בניצול של המעמד החגיגי ותחושה נוראה של כיס עמוק לערב אחד. במסגרת המהלך השיווקי של הרשת נפעל לשנות משמעותית תפיסה צרכנית זו, ונאפשר ללקוחות הרשת ליהנות מחוויית קניה אמיתית הנהוגה בכל חנויות הכלבו הגדולות בעולם במחירים ללא תחרות. רשת המשביר לצרכן כבר מזמן הבינה שעל מנת לתת מענה אמיתי ללקוחותיה ולאפשר להם לחסוך בזמן, בעלויות ולמקסם את חווית הקנייה, עליה לרכז תחת קורת גג אחת מגוון עשיר ורחב של מוצרים, אביזרים ומותגים".
 
חנויות הקונספט תהינה פתוחות לקהל הרחב מהקריון בצפון ועד באר שבע בדרום. ותיתנה מענה ללקוחות הרשת, בתקופת הקיץ, הידועה כעונת השיא של החתונות בישראל. כמו כן, בהמשך למהלך האסטרטגי עם מועדון 365 של המשביר לצרכן, יוכלו לקוחות הרשת ליהנות מהטבות והנחות מיוחדות גם לכלות.
  
לדברי ורד בירון-שרביט, מבעלי ויזמי OUTLET שמלות כלה מעצבים: "זיהינו צורך שלא מסופק בארץ, סטודיו המציע שמלות טרנדיות וקלאסיות ברמה של מעצבי העל הישראלים ובליווי אישי של סטייליסטים מקצועיים במחירים נוחים. הקונספט קיים בכל בירות האופנה המובילות, על כן, החלטנו שגם לבנות ישראל מגיע ליהנות מהאפשרות של שירות טוב ביותר במחיר הנמוך ביותר".
  
המרכז הראשון יפתח בימים אלה בקריון, על שטח ממוצע של כ-120 מ"ר. המקום יציע למעלה מ-200 דגמים של מעצבים ישראלים מובילים. הליין יכלול שמלות בסגנון כפרי, רומנטי, קלאסי, קצפת, וינטאג’, נסיכה ועוד.
 
כמו כן המרכזים יציעו חליפות לחתנים, מהמותגים אימפוריום ובגיר במחירים של 599-2500 ש"ח. לצד החליפות יוצעו במרכזים אביזרי אופנה לחתן כמו: נעלים, עניבות וחגורות.



עמוד זה נצפה: 552 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור