חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה בהזמנה אישית

פורסם מאת: בתאריך: 5 אוגוסט 2012

שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביאארז עובדיה, בוגר בית הספר הגבוה לאופנה במילאנו "מרנגוני" ונציגו בישראל, עבד עם סיום לימודיו בבתי אופנה איטלקיים ואף כיהן כמעצב הראשי של מעצב האופנה אנריקו קוברי. עם שובו לארץ, לפני כשמונה שנים, הקים את הסטודיו שלו בו הוא מעצב שמלות כלה וערב בהזמנה אישית.

הקווים הקלאסיים המאפיינים את האופנה האירופאית ומסורת התפירה העילית ניכרים בכל תפר ופרט בשמלות שהוא מעצב. המראה הכללי הוא מינימליסטי, נקי, חף מדיטיילים מיותרים, עם דגש מיוחד על הגזרות – קרובות לגוף אך לא צמודות או נפוחות מדי, חוגגות את יופיו של הגוף הנשי.

בקולקציית שמלות הכלה לשנת  2012-13 של ארז עובדיה מככבות שמלות בשתי קבוצות השראה:

"הארטיסט": הסרט זוכה האוסקר שהשיב לתחיה את הזוהר ההוליוודי של שנות ה-20 של המאה ה-20 שימש השראה לקבוצת שמלות מקסי מרהיבות במראה דרמטי מעודן.
תחרה במחשוף ובגב, כפתורי פנינה קטנטנים, טולים עדינים ומשחקי שקיפויות, שרוולים ארוכים פתוחים לכל אורכם – כל אלו יוצרים יחד מראה אלגנטי, מאופק וקלאסי.

"רומנטיק": משי, שיפון, תחרת סולטיס יוקרתית בקבוצה של שמלות ענוגות ומתוכשטות בהשראת מראה הווינטג’ הרומנטי והאופנתי. מרבית השמלות בקבוצה באורך מקסי, חלקן העליון קרוב לגוף ומחמיא וחלקן התחתון נשפך וזורם.
נגיעות מתוכשטות עדינות מעניקות לקבוצה זאת את מנת הגלאם. עובדיה שילב במרבית הדגמים תכשיטים כגון סיכות מוזהבות משובצות בפנינים או אפליקציות משי ושיפון משולבות בחוטים מטאליים התפורות על השמלה כתכשיטים של ממש.

שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביא

שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביא

שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביא

שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביא
שמלות כלה בהזמנה אישית. צילום: עידו לביא



עמוד זה נצפה: 345 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור