חיפוש באינדקס עסקים

שמירה על העור בימי הקיץ הלוהטים

פורסם מאת: בתאריך: 22 מאי 2012

שמירה על העור בימי הקיץ הלוהטים - מיטל שמשי.הקיץ בפתח ואנו מתחילים לחשוב במושגים של חום, לחות, מזגנים, בריכת שחיה, חוף ים, גלידה ואבטיח צוננים. הקיץ הישראלי עם כל הכיף שהוא מציע, מעמיד בפנינו אתגרים לא פשוטים בכל הקשור לשמירה על עור הפנים.

בראש הרשימה שיש להתייחס אליה – השמש הקופחת בעוז חודרת את העור לעומקו ופוגעת בו ללא רחם. החל בפיגמנטציה וכתמים בעור, יובש והזדקנות מואצת של העור וכלה ביצירת סרטן עור שהוא אחד מסוגי המחלה המסוכנים ביותר.

מזג האוויר הלח והמעיק של הקיץ גורמת להזעה ולהיווצרות של גירויים בעור במיוחד באזורים בהם קיים חיכוך, קפלי עור, בתי שחי וכדומה. הופעת פטריות, גרד ואדמומיות בעור המגורה הם תוצאה ישירה של הלחות והחום.

מצד שני קיים סיכון של יובש בעור. המקלחות התכופות, המזגנים המייבשים את האוויר סביבנו ואת עורנו באותה עת, החשיפה למי ים או בריכה, כל אלה מייבשים את העור.

הסיטואציה המורכבת הזו מחייבת אותנו להתייחס לעור במיוחד בעונת הקץ ולהעניק לו טיפול נכון שישמור על רמת לחות נכונה והגנה מפני קרינת השמש.

טיפולים קוסמטיים רבים מכוונים להעניק לעור לחות. במיוחד בטכנולוגיות המתקדמות של הקוסמטיקה ניתן להחזיר לעור את הלחות והגמישות שאבדו לו בעקבות החשיפה לשמש, למזגן, למי הים ושאר גורמי הנזק הקיציים. בנוסף מאפשרת הקוסמטיקה הרפואית להעניק לעור טיפולים עמוקים שיעוררו את העור להתחדש, להתרענן ולהחזיר את הגמישות והרעננות שנפגעו.

לטיפול ושמירה על העור בחודשי הקיץ יש שני רבדים. הרובד הראשון מתייחס למניעת נזקי קיץ בעור – אני מקפידה לא רק לשפר ולתקן את הנזקים בעור שכבר קיימים אלא לייעץ ללקוחה וללמד אותה לשמור על העור מעכשיו והלאה. שימוש בתכשירים הכוללים מסנן קרינה גבוה מבלי להכביד עליו על ידי מריחת שכבת קרם שומנית הוא אחד היסודות בשמירה על העור בקיץ. בנוסף, התאמה של תכשירים להזנה והוספה של לחות לעור ברמה היומיומית יעזור לשמור על העור מפני הזדקנות מוקדמת.

הרובד השני מתייחס לטיפול עמוק בעור להתחדשות והתרעננות עמוקה של העור – הקוסמטיקה הרפואית מעמידה לרשותנו מגוון טכניקות לחידוש העור לעומקו. ניתן כיום לעורר את העור ליצור תאים חדשים, צעירים ובריאים, ניתן להבהיר כתמי עור ישנים, לטשטש ולמחוק קמטוטים שצצו בטרם עת על עור הפנים.

עם כלל האפשרויות האלה אין סיבה לסכן את בריאות העור שלנו בקיץ וכמובן אין סיבה לסבול מנזקים שכבר נוצרו בעור.

הקדימי טיפול קוסמטי רפואי מקצועי ומנעי בעיות עור עתידיות.

שמירה על העור בימי הקיץ הלוהטים באדיבות מיטל שמשי קוסמטיקאית רפואית בתל אביב.



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור