חיפוש באינדקס עסקים

שחקן הכדורסל הבינלאומי "שארס"

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אוגוסט 2008

שחקן הכדורסל הבינלאומי  שארס יאסקבצ’יוס, מקבוצת "פנתינאייקס" אתונה, נבחר לפרזנטור  החדש של  רשת אופנת ml men וצפוי לקבל עבור קמפיין עונת החורף והקיץ של המותג כ- 120 אלף דולר.
שארס, יחליף את שחקן הטלוויזיה והקולנוע זוהר ליבה, אשר  שימש בשתי העונות האחרונות כפרזנטור ml men.
אבי מלכה, מנכ"לml men  מסר כי: "הבחירה בשארס כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, ספורט, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים."
עוד מוסר מלכה כי "אחד השיקולים היו, המכירה הסיטונאית ל-DEPARTMENT STORES  באירופה ובמיוחד ביוון, קפריסין וספרד, בהן נחשב שארס למוביל דעת קהל. במדינות אלו המותג משתתף בכל תערוכות האופנה הנחשבות."
לדבריו: "בקמפיין החדרת המותג בישראל לפני שנתיים, בחרה החברה כפרזנטור את גיא גודס, שחקן הכדורסל לשעבר וסגן מאמן מכבי ת"א אשר תמך באסטרטגיית המותג הפונה לקהל גברי. שנה לאחר החדרת המותג, החליטה החברה להמשיך ולחזק את המכירות בקרב קהל זה ולפנות גם לקהל צעיר  יותר באמצעות זוהר ליבה, שהביא את המראה המסוקס."
מוסיף מלכה: "כעת, בתום שנת עבודה מוצלחת עם ליבה, ממשיכה החברה עם האסטרטגיה, למצב את ml – men עפ"י  ערכי המותג הבסיסיים, הנתמכים על מובילות, ספורט וגבריות,  התואמים לערכים אותם שארס  מייצג".
רשת ml – men  מקבוצת רייטיל ישראל הושקה לפני כשנתיים  ומונה 31  סניפים ברחבי הארץ.
שארס יאסקבצ’יוס (33), ששיחק בעבר, בשורות מכבי ת"א, ריטאס וילנה, ברצלונה, ובגולדן סטייס ווריוס, ואינדיאנה פייסרס בליגת ה – NBA ,  חתם על הסכם לשנה נוספת בקבוצת פנאתינייקוס היוונית, תמורת 3.5 מליון יורו לעונה, כמו כן ייצג את נבחרת ליטא באולימפיאדת בייג’ין וישא את דגל ליטא בטקס פתיחת האולימפיאדה.

שחקן הכדורסל הבינלאומי "שארס"

 



עמוד זה נצפה: 460 פעמים