חיפוש באינדקס עסקים

רשת VINCE CAMUTO- קולקציית סתיו-חורף 2011-2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2011

ג’סיקה סימפסון במגפי וינס קמוטו הקולקציה החדשה כוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות החל מנעליי קז’ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב. נעלי המותג וינס קמוטו מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר  ועומדות בסטנדרטים הגבוהים בעולם.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש ב:

חומרים: עורות יוקרתיים, עורות צבעונים,סאטן , עורות לכה, עורות נחש , עור הפוך- ג’מס, שילובי אבנים ועוד.

צבעוניות: העונה מציעה צבעים כהים וחמים כמו: שילוב של שחור וזהב,הדפסים מנומרים, אפור, אדום, בורדו, סגול,כתום, כחול רויאל וטורקיז לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, חום,קאמל, ,ניוד,וכן המטאליים: זהב, ברונזה ,כסף.
 
 
 
 

ג’סיקה סימפסון במגפי וינס קמוטו דוגמאות: המשלבות אבזמים,רצועות, ניטים, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, שרוכים, תכשיטים, רוכסנים וגימורים בצבעוניות שונה המקנים לנעליים מראה יוקרתי ומעוצב.

 
העקבים: העקבים המובילים העונה הם עקבים עבים לצידם ניתן למצוא כמו בכל עונה את עקבי הפלטפורמה, הסטילטו, העקבים הדקים וכמובן גם עקבים שטוחים.
את קולקציית סתיו-חורף 2011/12 של וינס קמוטו מאפיינות 4 מגמות מרכזיות ,בהתאם לטרנדים העולמיים לסתיו/חורף הקרוב,  חלקן מגמות בהן נתקלנו בעבר ועדיין חוזרות ונשנות:
 

 
 

נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012נעליים בעיצוב גברי:

מותג הנעליים וינס קמוטו משלב בין האישה הקרייריסטית עם החולשה הידועה של נשים, האהבה לנעליים, על כן ניתן לראות כי הטרנד המוביל  העונה  הינו טרנד נעלי הנשים בעיצוב גברי. ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של נעלי אוקספורד גבריות בגוונים של שחור ואפור לצד נעלי אוקספורד על עקב דק המשלבות שרוכים בקדמת הנעל, מגפונים מזמש , המשלבים שרוכים לאורך הנעל כולה, נעלי אוקספורד על עקב דק המשלבות בדים ארוגים ושילוב של עור לקה. לצד ההשראה גברית של הנעליים, המעצבים לא שוכחים לשמור על מראה מעוצב, נשי, מיוחד ויוקרתי.
  

נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012מגפיים גבוהים,מגפונים ומגפי בוקרים:
המגפיים הגבוהים (מגפי ברך/ירך) לחורף זה מגיעים בגרסאות יומיומיות ושטוחות יותר עם אבזמים ושרוכים וגם מתהדרים בעקבים עבים יחסית, וסגנונות שונים.
טרנד המגפונים החל בשנה שעברה ומלווה אותנו גם בעונה זו. ניתן למצוא העונה מגוון של מגפונים חלקם נועזים יותר כמו: מגפונים בצבעים נועזים עם שרוכים, עם אבזמים, עם ניטים, בזמש או עור. מגפונים שמרניים יותר כמו מגפונים בצבעים קלאסיים של שחור וקאמל. כמו כן ניתן למצוא בקולקציה מגפונים על עקבי פלטפורמה, עקב עבה, מגפונים עם עקב רוקי, עקב דק ומגפון בעל חרטום עגול או פתוח באצבעות- מגפוני פיפ טואו, שקוראים תיגר על החורף עם פתח מקדימה. כולם מסתיימים באזור הקרסול וצפונה. בנוסף מופיעים המוטיבים הקלאסיים של מגפי בוקרים עם פרשנות עכשווית ומודרנית יותר.
 
 

נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012המראה העתידני בעל גזרות וחיתוכים מיוחדים:

אחד מהטרנדים המובילים באופנת סתיו-חורף 2011/2012 הינו טרנד הנעליים העתידני הבא לידי ביטוי על מגוון רחב של נעליים העונה. הנעליים בעלי השראות ארכיטקטוניות, גזרות וחיתוכים מיוחדים, מעניקות מראה מושלם וחוסכות בהשקעה באקססורייז נלווים לאאוטפיט. בקולקציה העונה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלים, סטילטו עם עקב גבוה במיוחד ,שילובי ז’מש צבעוני כגון: ירוק, סגול חציל כתום וטורקיז,אבנים ותכשיטים, בנוסף העונה נוכל ליהנות ממגוון רחב של דגמים המשלבים צבעוניות מטאלית מבריקה במיוחד, המשלבת יחד עם זאת את הגוונים הקוסמטיים והטבעיים יותר של המטאליים, כגון: זהב ורדרד, וברונזה עדין.
 

נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012רצועות:
אחד מהטרנדים המובילים באופנת הסתיו הקרובה הינו טרנד נעלי הרצועות שממשיך את טרנד נעלי הגלדיאטור, הדגמים הינם בעלי רצועות דקות ועבות, והנעליים מעניקות  מראה פאנק רוקיסטי וגם מראה המשדר גלאם. במגמה זו, נראה מגוון נעלי עקב בשלל צבעים וסוגים שונים של רצועות.
 

 

נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012 נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012 נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012
נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012 נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012 נעלי וינס קמוטו קולקציית סתיו חורף 2011-2012


עמוד זה נצפה: 569 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור