חיפוש באינדקס עסקים

רשת ההנעלה PAYLESS משיקה סתיו חורף 2013-14

פורסם מאת: בתאריך: 24 ספטמבר 2013

מותג ההנעלה הבינלאומי, Payless משיק את קולקציית הנשים שלו לסתיו חורף 2013-2014. הקולקציה של Payless כוללת מאות דגמים בשלל סגנונות המתאימים לכל שעות היום, החל מנעלי קז’ואל למראה יומיומי ועד לנעלי ערב אלגנטיות.

רשת ההנעלה PAYLESS משיקה סתיו חורף 2013-14ערכי המותג הידועים באים לידי ביטוי גם בקולקצייה החדשה, העיצובים האופנתיים והאיכות הבלתי מתפשרת הולכים יד ביד עם המחירים השווים לכל כיס. מגמות ההנעלה המרכזיות לעונות הסתיו והחורף 2013-2014 של Payless כוללות מגוון רחב של נעלי נשים ואקססוריז משלימים. בקולקציה החדשה ניתן למצוא מבחר דגמים בצבעוניות מגוונת ומשולבת, וכן נעליים העשויות חומרים שונים דוגמת  זמש, סאטן, גומי, עור מבריק ועוד. הקולקציה החדשה מתכתבת עם טרנדים בינלאומיים מעולם האופנה הצפויים לעונה הקרובה, בניהם טרנד המשבצות, סגנון פאנק/רוק, נעלי נשים בסגנון גברי ועוד ….
הטרנדים הבולטים בקולקציית הנשים של  Payless :

מגפיים בסגנון צבאי
המראה הצבאי יככב במחוזותינו גם בחורף הקרוב, הסגנון הצבאי מאופיין בשילובי שרוכים, אבזמים בולטים ורצועות וכן שילובי עור וגומי. בין פרטי הקולקציה: מגפונים משולבים בשרוכים לאורך כל הנעל בצבעי שחור, אפור וחום, מגפונים עד הקרסול משולבים שרוכים ועוד.

טרנד הפאנק/רוק:
אחד הטרנדים האופנתיים של החורף הקרוב הינו המראה הפאנקיסטי המאופיין  באסתטיקה מלוכלכת, הסגנון הפאנקיסטי שראשיתו בשנות ה-70 של המאה עשרים קורא תיגר על האופנה המחויטת  והקלאסית ומציע פרטי לבוש מיוחדים, משולבים בעור, ניטים, סיכות ביטחון ושילובים עזים של שחור ואדום. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא מגפוני קרסול מעור משופשף, מגפיים משולבים רצועות עור וניטים ועוד.
  
 נעלי בלט קלאסיות
לצד הטרנד הגברי והמראה הפנקיסטי ניתן לצפות העונה גם בטרנד הבלרינה הקלאסית. בקולקציה ניתן למצוא נעלי בובה קלאסיות , שטוחות ונוחות להפליא המעניקות מראה אלגנטי ועדין לכף הרגל. בקולקצייה זו ניתן למצוא נעלי בובה בצבעים קלאסיים של וורוד, שחור, אפור, ניוד וזהב וכן נעלי בובה בשילובי צבעים של שחור וזהב, ורוד וזהב ועוד.

נעלי עקב קלאסיות
רשת PAYLESS משיקה ליין נעלי עקב אלגנטיות ונצחיות,  המציע מגוון רחב מאוד של נעלי עקב סקסיות המתאימות  במיוחד למראה ערב אלגנטי ושיקי. בין פרטי הקולקצייה ניתן למצוא נעלי עקב שחורות קלאסיות בעלות עקב סטילטו, נעלי עקב מזמש בשילוב רצועות, נעלי עקב קלאסיות בצבע ניוד, שחור ועוד.

נעלי ספורט וסניקרס בצבעיים מפתיעים
בליין זה ניתן למצוא נעלי ספורט הניחנות בצבעוניות עזה המעוררות את החושים וממריצות את הגוף והנפש להתחיל בפעילות ספורטיבית, בין אם הליכה, ריצה, אירובי או אימון בחדר כושר. בנוסף, ניתן למצוא בליין זה גם נעלי סניקרס אופנתיות המתכתבות עם טרנד הצבעים העזים הבינלאומי, נעלי סניקרס שטוחות ומוגבהות בשילובי צבעים של וורוד, צהוב, כחול ושחור.

קולקציית האקססוריז של PAYLESS:

בקולקציית האקססוריז של PAYLESS מגוון רחב של תיקים בגדלים שונים המתאימים לכל טרנד המוצע בחנות, ומעניקים לכל מראה את הטאץ’ הסופי. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא תיקים גדולים בצבעים חלקים או בשילובי צבעים, תיקים מעוטרים ברוכסנים, ארנקי קלאץ’ בצבעים שונים מעוטרים באבזמים ועוד.
רשת ההנעלה PAYLESS משיקה סתיו חורף 2013-14 



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור