חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה קסטרו משיקה פרויקט אמנות ואופנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מאי 2012

רשת האופנה קסטרו משיקה פרויקט אמנות ואופנה. צילום: אלירן אביטלנמל יפו לובש אמנות עם שיתוף פעולה אמנותי בין 11 אמנים מהארץ והעולם ומעצבי האופנה של קסטרו, בפרויקט STREET-ART-PROJECT שבמרכזו קולקציות קפסולה, ציורי קיר על קירות נמל יפו, עבודות אמנות יצירה בלייב, תערוכת אמנות ועוד.
הפרויקט פתוח לקהל הרחב חינם עד ה 19.5.2012

באירוע ההשקה החגיגי שנערך בהאנגר 2 בנמל יפו, הגיעו מאות אורחים של קסטרו, שנהנו מתערוכת האמנות, מוסיקה של "פילהרמונית הרחוב" (להקת נגני הרחוב), ציורי קיר, אופנה וים.

בין האורחים היו: הפרזנטורים המובילים של קסטרו: השחקנית גל גדות ובן זוגה ירון ורסנו, דוגמנית העל לירז דרור, והדוגמן יונתן ווגמן וליטל ויליגר, אריאל רוטר ורעיתו רותם סלע.

במהלך הפרויקט חברו מעצבי הסטודיו של קסטרו אל האמנים, ובמשך למעלה משנה עבדו יחדיו ובשיתוף פעולה הדוק על פיתוח קולקציית אופנה המשלבת באופן הרמוני בין עולם האופנה לבין יצירותיהם של האמנים ועולמות התוכן החברתיים, כלכליים, פוליטיים מתוכם הם יוצרים.

קולקציות הקפסולה לפרויקט STREET-ART-PROJECT נבנו ונוצרו בעבודה משותפת של מעצב אופנה מול אמן ועבודותיו. כל אחד מהאמנים היווה השראה בעולמו לעיצוב ייחודי בקולקציית האופנה.

בנוסף, אזור ייעודי במתחם יוקדש ליצירותיהם של האמנים, שבדומה לגלריית אמנות, יימכרו בו יצירות מקוריות, לצד רפרודוקציות חתומות בסדרות מוגבלות של עד 25 עותקים, במחירים נגישים.

רשת האופנה קסטרו משיקה פרויקט אמנות ואופנה. צילום: אלירן אביטל

רשת האופנה קסטרו משיקה פרויקט אמנות ואופנה. צילום: אלירן אביטל

רשת האופנה קסטרו משיקה פרויקט אמנות ואופנה. צילום: אלירן אביטל



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור