חיפוש באינדקס עסקים

רשת אימפרס מציגה את הטרנדים החמים בטבעות הנישואין

פורסם מאת: בתאריך: 29 אפריל 2012

רשת אימפרס מציגה את הטרנדים החמים בטבעות הנישואין. צילום: יח"צ חול ואפרת אשללקראת עונת החתונות, אלעד לוי, מנהל חטיבת התכשיטים של קבוצת רולטיים, שבבעלותה רשת חנויות התכשיטים אימפרס, נותן לנו כמה טיפים לבחירת טבעת הנישואין

אז מה כדאי לדעת לפני שרוכשים טבעת נישואין ? כיצד לבחור בטבעת המתאימה, וגם לא לחרוג מתקציב שנקבע?

בשוק הטבעות, קיימות מגמות אופנתיות וטרנדים מתחלפים, אך כדי להבטיח שתהיו שבעי רצון מבחירתכם כל ימי חייכם, עדיף לרכוש טבעת קלאסית ולהימנע מגימיקים מיותרים. במעמד הקניה חשוב לזכור כי טבעת נישואין אמורה ללוות אתכם כל החיים, ולכן עליה להיות קלאסית ועל זמנית ככל הניתן.

כדי לצמצם את הבחירה בין אלפי סוגי הטבעות לוי אומר – קודם הגדירו מהו טעמכם בטבעות. האם אתם מעדיפים טבעות פשוטות או מעוצבות רשת אימפרס מציגה את הטרנדים החמים בטבעות הנישואין. צילום: יח"צ חול ואפרת אשלבמיוחד. טבעת נישואין צריכה להתאים לא רק לטעמו של האדם שעונד אותו, אלא גם לאורח חייו, ולכן ישנם כמה פקטורים נוספים שיש לקחת בחשבון, כמו עובי הטבעת והתאמתה מומלץ לבחור טבעות המתאימות לטבעת האירוסין בסגנון ובעובי, כך שניתן יהיה לענוד אותן יחדיו כמקובל.

בנוסף, יש לוודא כי הטבעת אינה דקה ופשוטה מדי מצד אחד, וגם לא עבה עד כדי אי נוחות על האצבע.

טרנדים בטבעות נישואין  לעונת 2012:

  • טבעות רחבות- ניתן לראות מגמה חדשה של ביקוש טבעות עבות ורחבות, טבעות בעלות נוכחות עם לוק טרנדי ואופנתי.
     
  • גוונים- המגמה של טבעת בזהב צהוב חוזרת. רוב הטבעות אשר נמכרות בארץ הינן טבעות 14 קראט . אחת מהמגמות היא לייצר את הטבעת בגימור בגוון "פיין" (זהב טהור), מה שמעניק לטבעת מראה עתיק בסגנון שנות ה – 70.

    בנוסף לכך ישנה מגמת התעוררות של הזהב האדום (רוז גולד).
    מראה הרוז גולד מושפע בעיקר ממדינות אירופה הקלאסית, ורוסיה שם הזהב האדום נפוץ מאוד. ניתן לציין כי בשנים האחרונות את רוב שעוני היוקרה מייצרים גם  מזהב אדום בהתאמה לטרנד הטבעות.
    גוון הזהב (אדום,צהוב לבן) אינו משפיע על מחיר הפריט.
     

  • טבעות מרוקעות – טרנד הטבעות המרוקעות שהיה נפוץ בשנות ה90 חוזר. אך החידוש הוא טבעת מרוקעת בגימור מעודן, תהליך העיבוד של "הפינישים" של הטבעת מתבצע בעבודת יד מדויקת אשר מה מקנה לטבעת מראה של מכות פטיש רכות.
     
  • שיבוץ- טרנד נוסף שאנו רואים הינו טרנד שיבוץ הטבעת לאחר טקס החופה. בני הזוג בוחרים טבעת סטנדרטית (ע"פ דת) לענוד בחופה, ולאחר שנגמרות כל החגיגות הם מגיעים לחנות ומשבצים את הטבעת.
    חלקם בוחרים לשבץ בשילוב של יהלומים לבנים ויהלומים שחורים.
     
  • עיצוב עצמי- טרנד נוסף שמאוד נפוץ כיום הוא טרנד "טבעת בעיצוב עצמי". כלות רבות מגיעות לחנות, יושבות עם המודליסט (בתיאום פגישה מראש) ויחדיו משרטטים סקיצה על הנייר, ואנחנו מייצרים את הטבעת בעבודת יד.

    ברוב המקרים מדובר בטבעות מ – 18 קראט. בד"כ כאשר בוחרים בעיצוב אישי, מעצבים גם לגבר טבעת תואמת בכדי ליצור סט מתאים. הרעיון מאחורי טרנד זה היא הדרישה למקוריות וייחודיות.
     

  • חריטה- טבעות נישואין, לפי המסורת היהודית, צריכות להיות פשוטות חלקות, מעגליות ונטולות אבני חן ויהלומים.

    כדי להעניק ייחוד לטבעת ולהעניק לה עוד ערך אישי תוך שמירה על המסורת, באפשרותכם להזמין חריטת לייזר בתוך דופן הטבעת עם הקדשה מיוחדת שחיברתם בעצמכם. חריטה כזו יכולה להעניק אופי לטבעת, גם אם זו נראית פשוטה למראה, ובכך להפוך אותה ליחידה במינה.

    גם בעונת החתונות לקיץ 2012 יש ביקוש לחריטות מקוריות על טבעות. החריטה מתבצעת בלייזר (חריטה שחורה בתוך הטבעת). לרוב הזוגות מבקשים לחרוט את תאריך יום הנישואין והקדשה לבן/בת הזוג.
     

  • טבעות נישואין לגברים – הטבעות לגברים הינן יותר זולות, כיום שהן שוקלות פחות בדר"כ ועיצובן סטנדרטי. רוב הגברים בישראל עדיין שמרניים, ולא משלבים אבנים
    בעבר 95% מטבעות הגברים היו בזהב צהוב, והמגמה בשנים האחרונות היא 70% זהב לבן, 20% זהב צהוב ו 10% זהב אדום .

     



עמוד זה נצפה: 389 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור