חיפוש באינדקס עסקים

רשתות האפנה התחילו במבצעים לעונת הקיץ

פורסם מאת: בתאריך: 10 יוני 2013

חודש יוני התחיל. העונה, מוקדם מהרגיל, רשתות האופנה ומותגי האופנה התחילו את הסיילים של עונת הקיץ והמבצעים וכבר השבוע ומציעים מגוון הנחות משתלמות ביותר:

קבוצת הוניגמן : הוניגמן, הוניגמן קידס ו-TNT יוצאת בסייל סוף עונה:
 
TNT:
הרשת יוצאת במבצע ייחודי לבנות:
שורט ג’ינס החל מ-69 ₪ בלבד במקום 99.99-199.99 ₪.
תוקף המבצעים: 30.6.2013.

רשתות האפנה התחילו במבצעים לעונת הקיץ
 
הוניגמן :
הרשת יוצאת במבצעים לנשים וילדים בהוניגמן קידס:
נשים – שמלות החל מ-99 ₪ במקום 129-259.99 ₪, 
הוניגמן קידס – שמלות החל מ-49 ₪ במקום 59.99-199.99 ₪.
תוקף המבצעים: 30.6.2013.

לדברי מיכה רונן מנכ"ל קבוצת הוניגמן :
בשל החגים אשר חלים השנה מוקדם מהרגיל וכבר בתחילת חודש ספטמבר, קולקציית סתיו ראשונה תיכנס כבר בתקופה הקרובה לחנויות המותגים השונים ולכן המכירה הוקדמה השנה בשבועיים והחלה כבר אתמול (6.4), על מנת לתת מענה הוגן ללקוחות ולאפשר להם ליהנות מפריטים במחירים נגישים לאורך זמן, ועד כניסת ניצני קולקציית הסתיו.

בחנויות הוניגמן, הוניגמן קידס ו-TNT מוצעות הנחות של עד 50% הנחה, כאשר לקראת הקיץ יעמיקו המבצעים. המבצעים מוצעים ללקוחות בהתאם לתמהיל מוצרים ומחירים לפי קטגוריות פריטים.

אנו מזמינים את קהל הלקוחות להגיע ולהתחדש במלתחת פריטי קיץ מגוונת ועשירה ובמחירים נוחים לכל כיס".
 
רנואר:
החל מיום חמישי הקרוב, הרשת מתחילה את ה-SALE השנתי.
פריטים מוצעים בהנחות ומבצעים בהתאם לקבוצות פריטים, בין הפריטים לדוגמא:

נשים:
ג’ינסים החל מ-79.9 ₪, חולצות אריג החל -69.9 ₪, אביזרים ב-19.9 ₪ במקום 29.9-99.9 ₪, מגוון חולצות T ב-19.9 ₪ במקום 59.9-199.9 ₪ ועוד.

גברים:
ג’ינסים החל מ-139.9 ₪, חולצות מכופתרות החל מ- 69.9 ₪, ברמודות החל מ-89.9 ₪.

לדברי מישל תמיר, מנכ"ל קבוצת רנואר :

"למרות כל התחזיות ביחס לשנת 2013, תוצאות החציון הראשון בקבוצת רנואר מצויינות.

כניסתה של הרשת למכירת סוף עונה בשבוע הקרוב תוכננה מראש ובהתאמה למועדי החגים היוצאים מוקדם יותר השנה".

רשתות האפנה התחילו במבצעים לעונת הקיץ
 
S.WEAR:
הסייל העונתי שיתחיל ככל הנראה בחודש יולי: 20% עד 60% הנחה על כל הפריטים פריטי הקיץ לנשים, גברים וילדים. זהו סייל קבוע, רק התאריך כנראה יוקדם.
כרגע ברשת החנויות מוצעים מבצעים שבועיים המוצעים לחברי המועדון של הרשת, בכל שבוע מבצע חדש על מגוון פריטים לכל המשפחה.

רשתות האפנה התחילו במבצעים לעונת הקיץלדברי דרור לב מנכ"ל S.WEAR :

"רשת S.WEAR מציעה בבלעדיות לחברי מועדון הלקוחות המונה למעלה מרבע מיליון חברים ליהנות ממבצע סוף העונה, בשני תאריכים קבועים בסייל הקיץ ובסייל החורף. זאת בנוסף למבצעים שבועיים מתחלפים במהלך כל השנה.
העונה, בהמשך למגמה והיצע של מגוון פריטי אופנה איכותיים בקטגוריית MUST HAVE ברשת במחירים נגישים לכל כיס, לצד החגים אשר יהיו השנה מוקדם מהרגיל, ייתכן ואף נקדים את מבצע סוף העונה והסייל הגדול לחודש יולי, על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מההטבות ומהמחירים האטרקטיביים, טרם כניסתה של הקולקציה החדשה לחנויות עם החגים.

אנו מעדכנים מראש את הלקוחות על תאריכי הסייל בכדי לאפשר להם להגיע בתאריך הרלבנטי וליהנות מהמבצעים ולהיות ערוכים לכך מראש".
 
MANGO:
הרשת מתחילה את הפריסייל העונתי ברשת החנויות : בבלעדיות לחברות מועדון ומצטרפות חדשות החל מה- 6/6 ועד 12/6 40% הנחה על הקולקציה החדשה אופנה ואביזרים! (הפריסייל לא כולל קולקציית טאץ’, אאוטלט, פריטי עור ודגמים של קולקציה החדשה).

רשתות האפנה התחילו במבצעים לעונת הקיץלדברי ירון כרמון, מנכ"ל MANGO ישראל:
ההבדל בסיילים מהשנה שעברה לשנה הנוכחית הינו בשבוע אחד בלבד. השנה הקדימו את הפריסייל בשל הגעתם של החגים מוקדם מהרגיל וגם החגים הבאים אחריהם.

"ברשת MANGO הפריסייל הינו בעל ערך גבוה משאר החברות בשוק, מכיוון שהרשת מציעה כבר עם תחילתו 40% הנחה על כל קולקציית הקיץ לחברות המועדון ולמצטרפים חדשים, כאשר בחברות המתחרות הסיילים חלים על פריטים נבחרים בלבד".
 
תוכן המבצע: פריסייל ברשת מנגו בלעדי לחברות מועדון ומצטרפות חדשות החל מה- 6/6 ועד 12/6 40% הנחה! (ללא קולקציית טאץ’, אאוטלט, פריטי עור והקולקציה החדשה).
 
MCGREGOR :
יואב בסן, זכיין המותג MCGREGOR בישראל:
"McGREGOR  הינו מותג פרימיום חדש בישראל וכמו מותגי פרימיום נוספים בארץ, נהוג בחודש יוני להתחיל את עונת הסיילים בחנויות לפי תנאי השוק ועל פריטים נבחרים. אנו שמחים להציע לקהל הלקוחות ליהנות ממבצע ייחודי החל ממחר".

מדובר בחנות דגל ראשונה בארץ ולכן זאת פעם ראשונה שנערך בה סוף עונה.
הסייל מתחיל כבר מחר, במסגרתו : כאשר החנות מציעה 50% על הפריט השני לנשים, גברים וילדים, לצד מבצע נוסף של 30% הנחה על פריטים נבחרים.
 
אירוקה:

מבצע עד ה-10.6:
70% הנחה על כל משקפי רייבאן, גוצ’י ואמפוריו ארמני ברכישת משקפי אירוקה EYEWEAR!



עמוד זה נצפה: 354 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור