חיפוש באינדקס עסקים

רנואר נשים ורשת רנואר גברים-

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוגוסט 2007

אנה זאיקין טל אלון

חברת "רנואר" המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים,
תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית
סתיו – חורף 2007/8 בהשקעה של 1 וחצי מיליון דולר.  הקמפיין יכלול: 4
סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים,
בעיתונות ארצית, הפקות אופנה,  קטלוג שיופץ למאה אלף בתי אב,
מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה
את רנואר מזה עונה שישית. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא:
Renuar – the fashion way   הקמפיין משלב 4 סרטונים באורך
של עד 20 שניות, כאשר בכל אחד מהם תוצג קטגוריה אופנתית
אחרת שתחשוף את קולקציית 2007/8 תוך ניכוס קטגוריות אסטרטגיות
למותג ביניהן: New collection, סריגים, מעילים ואביזרים. הקטלוג ו-2 מתוך
הסרטונים, יצולמו בעולם הרכבת תוך שימוש במוטיבים אורבאניים והדגשת
התנועתיות, הדינאמיות והאנרגיה הצעירה. בעולם זה ניתן לראות את
הדיאלוג החם, המותח, הסקסי והאנרגטי שקיים בין שני הפרזנטורים.
שמחת החיים, רומנטיקה וזוגיות באים לידי ביטוי ומחממים את האווירה.
קטלוג סתיו – חורף 2007-8 יציג דגמים על גבי מסלול מטאפורי מהעולם
האורבני של הרכבת, תוך שימוש בסיטואציות המכניסות את הצופה לעולמות
התוכן הרלוונטיים לרכבת: דוכן החלפת כסף, דוכן עיתונים, שילוט חוצות, מדרגות
לתחתית, פנים קרון הרכבת, רציף, מעברי כרטיסים ועוד. 2 סרטוני פרסומת נוספים,
יציגו את הפן המקצועי של הקולקציה מנקודת מבטם של המעצבים מבחינת
טרנדים, השראות ומגמות. בפרסומות יהיו צילומים מסט של תצוגת אופנה לצד
צילומי מאחורי הקלעים, במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה
הזוהרת האופפת אותו. לדברי אריה שיבר סמנכ"ל השיווק של "רנואר": "מטרת
הקמפיין היא לחזק את המסר: Renuar – the fashion way עליו מתבסס
המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים
המשדרים צעירות , רוח חיים, אינדיבידואליות  והעזה . לכך מתחברים שני מובילי
הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד
ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי ".



עמוד זה נצפה: 858 פעמים