חיפוש באינדקס עסקים

רותם סלע וזוהר ליבה פותחים את קיץ 2014

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מרץ 2014

השחקנים/ דוגמנים רותם סלע וזוהר ליבה,  הפרזנטורים של רשת ההנעלה  SCOOP, נאלצו להגיע  אתמול (יום שני) בשעות הבוקר המוקדמות, לאולפן צילומים עם תפאורה המדמה חופים אקזוטיים, במקום צילומים בחוף ניצנים. בשל  מזג האוויר הסוער צוות ההפקה החליט ברגע האחרון לחפש לוקיישן חדש, לצילומי קמפיין אביב-קיץ 2014 של רשת SCOOP
מדובר בקמפיין ראשון של זוהר ליבה למותג המשיק לראשונה קולקציית נעלים לגברים ואילו סלע, שמצטלמת לסקופ לעונה שלישית, החליטה לתפוס יוזמה על הסט ולארגן להם יחד כמה תמונות בסצנות נחשקות, שהוחלט לשלבם  בקמפיין החדש.
רותם סיפרה שאת ליבה היא פגשה לראשונה לפני 14 שנה על סט צילומים באירופה כאשר הייתה בת 16, ממש בתחילת דרכה ומאז לא יצא לה לעבוד איתו שוב.

החיבור בן סלע לליבה היה מידיי והשניים העבירו חוויות אישיות ושיחות בלתי פוסקות, נראה שגם לליבה אב לשני בנים ובת שלישית בדרך היו מספר טיפים משפחתיים לייעץ לסלע שמשפחתה התרחבה לאחרונה. 

סלע אשר נשואה לאיש העסקים אריאל רוטר, ילדה ממש לפני כחודש את בתה השנייה אורי, אחות לאן, הגיעה לסט הצילומים בגזרת גוף מושלמת ונראתה זוהרת וקורנת מתמיד. 
ליבה שיתף אותנו בסקופ על הסט בנוגע לתחביב שהוא מטפח לאחרונה – נגרות. במסגרת התחביב ליבה בודק את כשרונו על חדרי הילדים ובונה להם שידות, כונניות והתכנון עריסה לתינוקת שבדרך…..

לקראת סיום יום הצילומים רוני ואשתו עזיתה מבעלי הרשת העניקו לרותם תיק מהקולקציה החדשה ובתוכו וורד לרגל יום האישה הבינלאומי שחל בשבת האחרונה,
בסוף הצילומים, קיבלו השניים 5 זוגות נעלים מהקולקציה החדשה מבעלי הרשת רוני ופרדי אינסאז. רותם וזוהר הודו להם על המתנה והשניים העלו תיוג שלהם לאינסטגרם עם המתנות.

הכי כיף תנוחות ישיבה, רותם סלע

מתגאה בצילומי הבנות, רותם בהכנות לצילומים של סקופ.
ליבה על סט הצילומים
רותם וזוהר על סט הצילומים של סקופ
 
רותם סלע, רוני אינסאז וזוהר ליבה
צילום: אסף לב

 



עמוד זה נצפה: 487 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור