חיפוש באינדקס עסקים

רוקדים עם כוכבים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מאי 2008

משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים": הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ’יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד, יענדו לאורך העונה את תכשיטי הקולקציה החדשה שהשיקה חברת "אבגד" לרגל התוכנית.
חברת התכשיטים "אבגד" השיקה ליין תכשיטים מיוחד לרגל התוכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים"  שתשודר בערוץ 2 החל מיום חמישי השבוע. בעקבות החסות שנתנה חברת אבגד בכל העונות הקודמות, החליטה החברה גם השנה להעניק את חסותה ולאבזר בתכשיטיה את המשתתפים.
הקולקציה עוצבה במיוחד לתוכנית והיא כוללת מבחר תכשיטי ערב ביניהם ענקים, מחרוזות, עגילים, צמידים וטבעות. כל תכשיטי הקולקציה עשויים חומרי גלם מבית סברובסקי היוקרתי, אשר ישלימו את המראה הזוהר של המתמודדים מעבר לתלבושות, לתסרוקות ולאיפור.
יגאל כתר, מעצב הבית של רשת תכשיטי אבגד מוסיף: "ליין התכשיטים שעיצבנו עבור התוכנית מאופיין מחד בקלילות ובאלגנטיות ומאידך בתשוקה ובסקסיות בדומה לריקודים הסלוניים והלטיניים. אבגד נתנה חסותה לעונות הקודמות של התוכנית "רוקדים עם כוכבים" ובעקבות הצלחת שיתוף הפעולה הוחלט לאבזר את המשתתפים גם בעונה הנוכחית"

 הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטייןנדב אבקסיס



עמוד זה נצפה: 582 פעמים