חיפוש באינדקס עסקים

רוקדים עם כוכבים איתי לוי ומריה דומרק רוקדים תל-אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 נובמבר 2019

הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק בילוי את יום הצילומים לפרסומת החדשה שלוהקו עבור מותג האופנה לי קופר, ברחובות תל-אביב…

השניים שחזרו לילה לפני לארץ,  במיוחד עבור הצילומים:  איתי לוי מפריז, שם הופיע בפני הקהילה היהודית ואילו מריה חזרה  מגאורגיה,  שם הצטלמה לקמפיין בגדי ים. כמו מקצועניים לא היה ניתן להבחין בלילה ללא השינה והשניים פיזזו לאורך כל היום לצלילי השיר החדש של איתי לוי שמלווה את הפרסומת והפגינו כישורי ריקוד מוצלחים.

הפרסומת צולמה במספר לוקיישנים ברחבי תל אביב-יפו בניהם: חוף הים, השוק היווני ועוד. בכל מקום הפתיעו לוי, דומרק ושאר הרקדנים את העוברים ושבים עם ריקודים ושמחת החיים.

דומרק שסט צילומים לא זר לה נתנה טיפים ללוי שזו הפעם הראשונה שלו בתור דוגמן "זה הכי קילשאתי אבל תהיה מי שאתה ותזרום" אמרה לו דומרק ובתמורה ביקשה כמה טיפים בשירה. כידוע דומרק רוצה להצליח גם בתור זמרת וסיפרה על הסט שהחלה לעבוד עם מפיק מוזיקלי חדש ויש למה לצפות…

לומדים צעדים צילום אסף לב (Custom)

איתי  לוי סיפר: "אני תמיד מתרגש שמזמינים אותי להופיע בחו"ל לקהילה היהודית, אני אוהב לשמח אנשים זה הייעוד שלי. גם פה בפרסומת לי קופר זו אווירה שמחה פרסומת כיפית שתגרום לכולם לחייך" אמר לוי והוסיף: "אני שמח לעשות זאת עם מריה, בחורה מדהימה"

מעביר זמן בין השוטים

השניים קבעו להיפגש שוב בהופעה הבאה של לוי ואולי לחלוק את המיקרופון….



עמוד זה נצפה: 450 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור