חיפוש באינדקס עסקים

ראלף לורן פותח את החנות המחודשת בכיכר המדינה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוקטובר 2011

החנות המחודשת של ראלף לורן בכיכר המדינההחנות המחודשת, אשר עברה שיפוץ, משתרעת על שטח כולל של 250 מ"ר, המחולקים על פני 3קומות: קומת גלריה, קומת כניסה וקומת מרתף וכוללת את המותגים: פולו ראלף לורן, בלו לייבל לגברים ולנשים ,בלאק לייבל לנשים בלבד ובנוסף ליין רחב של אקססוריז מהפרפל לייבל שכולל תיקים, נעליים,חגורות ועוד.
 
החנות עוצבה בקונספט עיצובי חדש בסגנון מזרח תיכוני, עם מרצפות אבן גיר, שכבות של טקסטורות על הקיר ושטיחים עשויים סיבים טבעיים. בקומת הנשים, שבה לוח הצבעים בהיר ומתוחכם, הושם דגש על מתקני תאורה ייחודיים ומעקה ברזל דומיננטי.
 
קומת הגברים מתאפיינת בסגנון גברי יותר, עם צבעים כהים וחלל פנים הדומה יותר לסגנון ראלף לורן הקלאסי. יצירות האמנות והאבזור כוללים תצלומים בשחור לבן, מזוודות עתיקות, צמחים גדולים, גביעי ספורט ומתלי אוכף המשקפים את המותג ראלף לורן ומעצימים חללים אלו, המעוצבים בהתאמה אישית.
 
לדברי אמיר אמסלם, מנהל מותג "ראלף לורן" ישראל: "פתיחת החנות המחודשת בכיכר המדינה מהווה צעד נוסף בהתפתחות המותג "ראלף לורן" בישראל, החנות כוללת את מגוון הקטגוריות הרחב אשר מציע המותג.יצרנו את אחת החנויות היפות במזרח התיכון שמעוצבת בקונספט ים תיכוני אני מזמין את כולם לבוא לבקר בחנות ייחודית זאת.  החנות פונה לקהל יעד רחב היכול ליהנות מאופנת עילית איכותית וחוויות קנייה אירופאית כמו בבירות האופנה בעולם. ראלף לורן הינו מותג אופנה יוקרתי המהווה הצהרה משמעותית בתחום אופנת הגברים והנשים בישראל .
 
חברת ראלף לורן העולמית (הבורסה לניירות ערך בניו יורק: RL), מובילה בתחום העיצוב, שיווק ותפוצה של מוצרי פרימיום לסגנון חיים בארבע קטגוריות: ביגוד, בית, אביזרים ובשמים. במשך יותר מ- 43 שנים התפתחו המוניטין והחזות הייחודית של חברת ראלף לורן באופן עקבי לגבי מספר מוצרים, מותגים ושווקים בינלאומיים. שמות מותגי החברה הכוללים את פולו ראלף לורן, ראלף לורן סגול, קולקציית ראלף לורן, הלייבל השחור, הלייבל הכחול, לורן מאת ראלף לורן, RRL, RLX, Rugby, דנים ואספקה ראלף לורן, חיים בסגנון אמריקאי, צ’אפס ומונקו קלאב, מהווים את אחת ממשפחות המותגים הצרכניים המוכרות ביותר בעולם.
 
קבוצת סקאל נמצאת בבעלות האחים סולי ומאיר סקאל ומתמחה ביבוא בלעדי ושיווק של מיטב המותגים הבינלאומיים בתחומי האופנה וההנעל ה, צעצועיםמוצרי דיוטי פרי ואלקטרוניקה בידוריתומיצובם כמובילים בישראל.
"קבוצת סקאל" ידועה כקבוצה הנותנת את הטון ומקדימה לזהות מגמות אופנתיות ומסחריות בתחומה
 
בקבוצה שמים דגש מאז ומעולם על התאמה אולטימטיבית לצרכי השוק המקומי – איכות בינלאומית, רמת שירות גבוהה ומחירים הוגנים. עקרונות אלו מסבירים את המעמד אליו הגיעה הקבוצה, הפועלת בתחום מוצרי האופנה וההנעלה.

החנות המחודשת של ראלף לורן בכיכר המדינה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החנות המחודשת של ראלף לורן בכיכר המדינה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החנות המחודשת של ראלף לורן בכיכר המדינה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

החנות המחודשת של ראלף לורן בכיכר המדינה



עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור