חיפוש באינדקס עסקים

קרייזי ליין CRL Active

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוקטובר 2013


"קרייזי ליין", רשת אופנת הנשים הגדולה בישראל משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2013-14 של
CRL Active, קולקציית ספורט וכושר בטווח מידות מפנק של 40-52.

הפרזנטורית של קו הספורט היא מיכל צפיר, השחקנית והזמרת שהפכה לגורו של כושר וחיים בריאים בעקבות ניצחונה המרשים את בעיית עודף המשקל ממנה סבלה במשך שנים.

הקולקציה נועדה לנשים שספורט הוא חלק משגרת יומן, אם באימונים בחדר הכושר, בחוגי עיצוב וחיטוב למיניהם או בפעילות אירובית במכון או באוויר הפתוח.

לאור ההצלחה המסחררת של קולקציות הספורט בשלוש העונות האחרונות, הורחבה קולקציית החורף והיא כוללת כעת 15 דגמים בגזרות מחטבות ומחזקות, חלקם עשויים מכותנת ספנדקס נעימה ו"נושמת", וחלקם ממיקרופייבר quick dry, בד מנדף זיעה בזריזות, קליל ונעים במיוחד בטכנולוגיה חדשנית. לצד הפריטים המונוכרומטיים מופיעים לראשונה פריטים מודפסים. בעיצוב הפריטים שולבו חיתוכים מחטבים ודיטיילים שמטרתם להעניק ללובשת את מלוא התמיכה, נוחות מקסימלית ומראה אופנתי, נשי ומחמיא.

בקולקציית CRL Active שלוש קבוצות צבע, הראשונה בשחור-אפור-לבן, ובה קרדיגנים נרכסים בדפוסים גיאומטריים וקולור בלוקס המייצרים אשליית סילואטה צרה, השניה בשילוב של ורוד ניאו ושחור, ובה דגם חדש ומרגש של קפוצ’ון עם שרוולים ארוכים במיוחד הנלבשים עד אמצע כף היד, עם חור מותאם לאגודל, והשלישית בשחור-כחול. בקולקציה קפוצ’ונים ועליוניות, חולצות עם שרוול קצר מכנסיים בשלוש גזרות ואורכים: רגל ישרה, טייטס באורך מלא וטייטס 7/8.
 קרייזי ליין CRL Active

קרייזי ליין CRL Active

צלם:דודי חסון



עמוד זה נצפה: 410 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור