חיפוש באינדקס עסקים

קרייזי ליין משיקה את פרויקט שתינו ביחד עם Crazy Line

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 יולי 2008

"שתינו ביחד עם Crazy Line" הינו פרויקט מעורבות חברתית שנולד מתוך המחשבה שבכל אישה קיימת היכולת להגיע לעצמאות כלכלית. רשת האופנה קרייזי ליין יחד עמותת מתן הפועלת למען פיתוח שותפויות בין עסקים לביןקרייזי ליין משיקה את פרויקט שתינו ביחד עם Crazy Line הקהילה, חברו לעמותה להעצמה כלכלית לנשים, בכדי להכשיר נשים לפעילות של יזמות עסקית וכדי להקנות להן את הכישורים לעצמאות כלכלית.
במסגרת פרויקט "שתינו ביחד עם Crazy Line" תתמוך קרייזי ליין בתוכנית הכשרה ייחודית שנתית להעצמה והכשרה עסקית, שתכלול ליווי ותמיכה מקצועית. הפרויקט יתנהל בשיתוף פעולה עם שירותי רווחה וקהילה בישובים וערים ברחבי הארץ. 850 נשים ייטלו חלק בפרויקט של קרייזי ליין במספר רבדים:

  • השתתפות בקורס הכשרה מקצועית לפתיחת עסקים קטנים עצמאיים שיימשך 8 חודשים.
  • ליווי עסקי בשמך מז’ חודשים לאחר פתיחת העסק.
  • סדנאות יומיות בתחומי העצמה שונים.
  • בנוסף, הנשים ייקחו חלק כחונכות בסדנאות ההכשרה, חברות הנהלה בעמותות להעצמת נשים ועוד.

את הרעיון לפרוייקט יזמה אילנה שושן, פרזנטורית קרייזי ליין, תיקח חלק במפגשים כאשר במהלכם תעביר הדרכה הנובעת מנסיונה האישי. עפרה לוין סמנכ"ל השיווק והתפעול של קרייזי ליין מסרה: "חברת קרייזי ליין הוקמה בזכות אימא שלי, בקי לוין, שבשנות הארבעים לחייה עשתה צעד אמיץ, התחילה קריירה חדשה וסחפה אחריה את כל המשפחה. אני מאמינה שכמו אימי ישנן עוד נשים רבות שעם מעט תמיכה, עידוד ודחיפה, יכולות להצליח בגדול. כחברה מובילה לנשים, אנו רואים בפרויקט המעורבות החברתית שתינו ביחד עם Crazy Line כזכות גדולה לקדם נשים לעצמאות כלכלית ולהעניק להן את הביטחון העצמי וההכשרה העסקית לקדם ולדחוף את עצמן מאותה הסיבה בחרנו את אילנה שושן כפרזנטורית של החברה ומובילת המהלך החברתי. אילנה מייצגת מבחינת לקוחות קרייזי ליין אישה מצליחה שהיא גם אמא לשניים, משדרת אלגנטיות עם סטייל ובעלת אישיות כובשת".
קרייזי ליין השיקה במסגרת הפרויקט תיק אופנתי, ידידותי לסביבה שיימכר בעלות של 10 ש"ח כאשר כל הרווחים מהמכירות יועברו לטובת הפרויקט. עד כה נמכרו למעלה מ-10,000 תיקים בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור