חיפוש באינדקס עסקים

קעקוע, חופשה וצילומי קמפיין רנואר קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 פברואר 2010

שרי גבעתי ושי כהנא, נאלצו השבוע מידי בוקר להתעורר ב-4 לפנות בוקר, לסט הצילומים של קמפיין רנואר לעונת קיץ 2010, המתבסס על ההוויה האגדתית-אורבאנית, כאן ועכשיו. הצילומים נערכו בכ-20 לוקיישנים שונים קעקוע, חופשה וצילומי קמפיין רנואר קיץ 2010ברחבי העיר תל אביב.

על סט הצילומים בתיאטרון הקאמרי, סיפרה שרי גבעתי, שביום האחרון לצילומים היא טסה לאודישנים לסדרה חדשה של ה-BBC בלוס אנג’לס. כשגבעתי נשאלה על החבר אורי אל-נתן, סיפרה שהוא מתגורר בלונדון והיחסים בניהם מתנהלים כך שהם מתראים פעם בשבוע כשהוא מגיע אליה, ופעם בשבוע כשהיא מגיעה אליו. כשנשאלה על פשר הזוגיות, ענתה שהיא מרגישה מוכנה ל"אהבה האחרונה" והקבועה שלה, אמנם עדיין לא מרגישה מוכנה לילדים, אך בהחלט לוקחת בחשבון שזו תהיה הזוגיות לטווח הארוך.

יום לפני תחילת הצילומים עשתה גבעתי קעקוע חדש על הזרוע, קעקוע "בעיצוב שכולו מוזיקה" לדבריה, מדובר בציור של מפתח סול בשילוב של תווי נגינה הממוקם בפנים זרוע שמאל. גבעתי טוענת שהקעקועים הם "התכשיטים שלה", מכיוון שכל תכשיט שהיה לה היא איבדה ואילו את הקעקועים, למזלה, היא לא יכולה לאבד.

כשנשאלה שרי על הזוגיות והאירוסין הטריים של הקו- פרזנטור, שי כהנא, אמרה שמדובר בזוגיות שמבחינתה היה ברור שלא יהיה לה סוף אחר. גבעתי נזכרת באותה התקופה, בדיוק לפני שנה, כשהזוגיות של שי כהנא וטל טלמון הייתה עדיין דנדשה. כשנשאלה לגבי הבשלות שלה לחתונה, אומרת שלא הייתה מתנגדת לאיזו הצעה רומנטית, פשוטה, "אפילו בסיני" לדבריה.

שי כהנא, שלאחרונה הציע נישואים לחברתו משכבר הימים טל טלמון, שמככבת בסדרת הטלוויזיה "נשות הטייסים" יחד עם שרי גבעתי, סיפר שהפתיע את טל השבוע בזוג כרטיסים לתאילנד, למשך שבועיים ימים ולאחר החזרה יחלו בהכנות לחתונה המדוברת.



עמוד זה נצפה: 443 פעמים