חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו בקולקציית לנז’רי לחורף 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 31 יולי 2012

קסטרו בקולקציית לנז’רי לחורף 2012/13. צילום: דודי חסוןקסטרו גאה להשיק את קולקציית הלנז’רי החדשה לעונת סתיו חורף 2012/13 ומציגה קולקציה עשירה ורחבה, הכוללת לראשונה גם מגוון גדול של חזיות איכותיות ואופנתיות המותאמות לשני קווי האופנה של קסטרו: ה-BLACK המתוחכם והאלגנטי וקו ה-RED הקז’ואלי.  

אתי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמרה על הקולקציה החדשה:

"הגישה של קסטרו לאופנה היא הוליסטית, ומתוכה אנו שואפים להעניק ללקוחותינו מענה שלם ומלא בכל תחומי הלבוש והלייף סטייל. לאחר שהשקנו קו בושם ומוצרי ספא, הרחבת תחום ההלבשה תחתונה היא עבורנו המשך טבעי.

קולקציית הלנז’רי נבעה מתוך קולקציית האופנה: היא משלימה אותה, מתכתבת עם השראותיה, ומאפשרת ללקוחה שלנו ליהנות מרובד נוסף של אופנה – גם מתחת לבגדיה. הקולקציה מעניקה ללובשת אותה לא רק יופי אלא גם נוחות מירבית, בטחון עצמי ומראה כולל מושלם".

קולקציית הלנז’רי החדשה עוצבה על ידי מעצבי הסטודיו של קסטרו במראה סקסי ומעודן, מלא רכות ובניחוח צעיר, אופנתי ועכשווי. משאבים רבים הושקעו בלמידת התחום לעומקו, ואת יצירת הקולקציה ליוו בהקפדה צוות טכנולוגים מוביל המתמחים בתחום ההלבשה התחתונה.

הקולקציה כוללת 24 דגמים המעוצבים כסט של חזייה ותחתונים, עם מגוון איכותי ונרחב של גזרות חזייה, ביניהן גזרות המותאמות במדויק לצרכיהן של נשים צעירות: החל מגזרת פוש-אפ, סטרפלס ודמי-ברה בעלת המחשוף העמוק, דרך דגמי ספורט, בלקונט במראה פוש-אפ צרפתי, ועד חזיה ללא ריפוד.

קולקציית הלנז’רי של קסטרו עוצבה בהמשך ישיר לכתב היד ולשפה העיצובית של קולקציית האופנה, תוך מתן דגש גם לפרטים הקטנים ביותר. הדגמים עשויים מבדי כותנה אלסטן וניילון אלסטן בהרכבי סיבים איכותיים במיוחד, ובשילוב המאפיין המובהק והנצחי בעולם ההלבשה התחתונה – מגוון תחרות רקומות מעודנות, המעניקות לקולקציה מגע נשי וענוג.

קולקציית החזיות בקו הלנז’רי החדש של קסטרו הותאמה במדויק אל מגוון מידות שנע בין 75A ועד 85C ואף 75DD בחלק מן הדגמים, ולכל דגם חזייה עוצבו תחתונים תואמים.

 

 

קסטרו בקולקציית לנז’רי לחורף 2012/13. צילום: דודי חסון

קסטרו בקולקציית לנז’רי לחורף 2012/13. צילום: דודי חסון
קסטרו בקולקציית לנז’רי לחורף 2012/13. צילום: דודי חסון



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור