חיפוש באינדקס עסקים

קנו לעצמכם מארז לחג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 מרץ 2010

 

תופעת המארזים לקראת החגים בולטת בכל שנה ושנה אך השנה במיוחד בולטת התופעה כמו מגיפה, בעיקר כשאין אלטרנטיבה או שקנייה לפי יחידה בודדה יקרה אף לעתים יותר. יותר ויותר חברות מציעות לנוSOFT TOUCH מגוון של מארזי חג באריזות מהודרות, אריזות המושכות את העין ובמחירים אטרקטיביים.

בין אם המוצרים הרגילים נמכרים בהנחות מיוחדות, מגיעים באריזת חג מהדורות, או בין אם מציעים מתנה מיוחדת ומשודרגת שהיא מוצר משלים, כמעין תגמול לרכישה, כל אלו הופכים את הרכישה לכיפית ומהנה יותר. נחמד לנו לתת ונחמד לקבל מתנה באריזה חג מהודרת וחגיגית, כל זאת בתנאי שאנו עומדים במסגרת קטנה, צנועה ופשוטה.

אז אילו מארזים במחירים לכל כיס מחכים לנו החג על המדף?

SOFT TOUCH מציעה סט אקזוטי לחג הכולל קרם גוף 100 מ"ל וג’ל רחצה 100 מ"ל, בניחוח אקזוטי מפנק המותיר את עורך רק ונעים בניחוח נפלא הנשאר לאורך זמן, ב-49.90 ש"ח בלבד.
להשיג ברשת המשביר לצרכן.
מארז נוסף שאפשר למצוא כולל קרם גוף 125 מ"ל וג’ל רחצה 125 מ"ל בניחוח פריחת הדובדבן ב-24.90 ש"ח בלבד.
להשיג ברשת ניו פארם.

אדידס מציג מארז מיוחד לפסח הכולל בושם א.ד.ט. 50 מ"ל + דאודורנט ספריי ב- 59 ש"ח בלבד. להשיג ברשתות הפארם והמזון.

ביתילי מציגה מארז פינוק ריחני ומעוצב הכולל נר 8X10, נר צף בצורת לב, מקלות ריח עם עיצוב TOYS R USוורדים בתכולה של 225 מ"ל ושמן עיסוי מפנק 300 מ"ל. מחיר: 149 ש"ח.

ואיך אפשר בלי מתנות מיוחדות לילדים אשר במהלך כל ערב החג יחפשו אחר האפיקומן, בתקווה לקבל מתנה שווה ביותר.

רשת טויס אר אס מציגה הגדת פסח לילדים עם דפי צביעה, שירים, פעילויות וחידונים. להגדה מצורף גם דיסק שירי החג בביצועים מקוריים. הערכה מוצעת במחיר 19.99 ש"ח בלבד.

סמסונייט מציג מארז מתנה לילדים הכולל תיק גב קטן וארנק לכסף קטן בדמות נמר מסדרת funny face. מחיר: 230 ש"ח. להשיג בבגינדה ארנקי שולה תיק התיקים ובחנויות התיקים המובחרות.

סווטש מציג מגוון מארזים לחג. האחד הוא מארז הלו קיטי של פליק פלאק הכולל שעון, כוס ועפרונות. מחיר: 245 ש"ח.
השני הוא ערכת פליק פלאק הכוללת תיבת תכשיטים בצורת צדף ושעון בהדפסי בת הים הקטנה. מחיר: 245 ש"ח.
ערכה של פליק פלאק הכוללת תיבת תכשיטים המעוטרת בפרחים ופרפרים כשבתוכה ישנם שתי הפתעות, שעון עם הדפסי פרחים ושרשרת כסף עם תליוני פרחים. מחיר: 285 ש"ח.
להשיג ברשת חנויות סווטש



עמוד זה נצפה: 464 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור