חיפוש באינדקס עסקים

קיצור דרך לקריירה משגשגת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 דצמבר 2015

נשים רבות מחפשות בימינו דרכים לייצר הכנסה נוספת, לנצל את אהבתן ליופי וטיפוח ולהכניס יותר כסף הביתה.

נייל סטודיו פתח תקווה הכינו עבורן קיצור דרך.

נשים המחפשות לבנות לעצמן עסק מכניס , להתקדם ולפתח קריירה מצליחה, לפתוח עסק עצמאי ולהירגע מהבחינה הכלכלית יכולות לבחור את הדרך הקצרה להצלחה של נייל סטודיו פתח תקווה.

קורס הפדיקור שמציע סניף פתח תקווה של רשת נייל סטודיו, הינו קורס מרוכז המציע את כל הידע המקצועי, כל הטכניקות לעבודה, היכרות קרובה עם כל המכשור והתכשירים ומוציא בוגרות שהן מקצועניות בתחום הפדיקור.
מכאן הדרך פתוחה.

תחום הפדיקור התקדם מאוד בשנים האחרונות. גברים ונשים מודעים יותר מאי פעם לחשיבות השמירה והטיפוח של כפות הרגליים ומקפידים להגיע לטיפולי פדיקור באופן קבוע.
מי שתשכיל להביא לידיעת סביבתה שהיא פדיקוריסטית מוסמכת, המציעה גם טיפולי פדיקור רפואי, תוכל לבנות לעצמה קהל לקוחות נאמן ולהתחיל לעבוד כמעט מייד.

ההשקעה לפתיחת עסק בתחום הפדיקור נמוכה, הידע יסופק על ידי נייל סטודיו פתח תקווה, ואת יכולה לצאת לדרך חדשה ולייצר הכנסה נוספת ומכובדת כמעט מייד.

חשוב לציין כי נייל סטודיו פתח תקווה מציעים הטבות מיוחדות לחיילות משוחררות, לאמהות חד הוריות, לעולות חדשות ולאוכלוסיות נוספות. כמו כן, הקורס בפיקוח התמ"ת ותעודת גמר מקצועית מוענקת לכל בוגרת.

כבר אין סיבה לחלום על עסק משלך, כבר אין תירוץ שלא להתקדם כלכלית ומקצועית, הדרך פתוחה ופרושה לפנייך וכל מה שאת צריכה הוא להתקשר לנייל סטודיו פתח תקווה ולהירשם לקורס פדיקור : 03-9041155

נייל סטודיו



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור