חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה ומוסיקה – קרן פלס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוגוסט 2010

 

   קוסמטיקה ומוסיקה - קרן פלס. צילום: ערן לם.
קרן פלס היוצרת והזמרת הגיעה אמש, יום ראשון (15.08.2010) לסטודיו תל-אביבי, לרגל צילומי מראות איפור של מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז המזוהה בעולם בתמיכתו בשחקנים ובזמרים בינלאומיים.
בין דוברות המותג: דוגמניות, שחקניות וזמרות ידועות ביניהן ביונסה נואלס.

גם בישראל, המותג לוריאל פריז וקרן פלס יוצאים בשת"פ ראשון מסוגו בישראל, במסגרתו צולמה פלס ב-2 מראות איפור בהשראת אלבומה החדש "בין העיר לכפר" שהופק על ידי חברת התוכן NMC-הד ארצי.

מראה אחד לשעות היום בהשראת גווני הכפר, הרמוניים וחמים: חום, בז’ ושמפניה ומראה איפור לערב, אורבאני המאופיין בצבעוניות עזה יותר: שחור, אפור ווניל.

פלס נראתה מדהימה במיוחד במראה הכפרי התואם את אישיותה, סגנון נקי ופשוט יותר. כמו-כן פלס נראתה מרוצה מאוד מהתוצאות ואף טענה כי הייתה שמחה להתעורר כך מדי בוקר. 
 
באשר לשיתוף הפעולה עם לוריאל פריז, מסרה קרן כי כל אמן ויוצר היה רוצה להגיע למעמד כזה ולקחת חלק בשיתוף פעולה אשר מקדם יצירה ישראלית.

לכל הסקרנים קרן פלס לא בהריון ולא מתכננת ילד בקרוב, לטענתה היא קראה לאחרונה שמישהי בת 60 ילדה כך שהיא אינה ממהרת לשום מקום.

במשך 10 ימים ראשונים להשקה (19-29.08.2010), יימכר האלבום החדש בלעדית ברשת סופר-פארם כאשר מי שירכשו מוצר של לוריאל פריז, יקבלו את האלבום החדש ב- 9.99 ש"ח (המבצע יימשך עד 08.09.2010).

 

 



עמוד זה נצפה: 474 פעמים