חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית DAY BY DAY של רשת הוניגמן קידס

פורסם מאת: בתאריך: 8 דצמבר 2011

קולקציית DAY BY DAY של רשת הוניגמן קידסרשת הוניגמן קידס, מציגה את קולקציית DAY BY DAY. הקולקציה לילדים מציעה מבחר מגוון של פריטי לבוש טרנדיים אשר עוצבו בהשראת מגמות האופנה המובילות וזאת במחירים אטרקטיביים. הקולקציה עוצבה תוך שימת דגש על נוחות ואיכות החומרים, במטרה לספק אפשרויות לבוש שהינן טרנדיות ופרקטיות ליום יום לפעוטות וילדים.
הקולקציה נחלקת לחמש קבוצות עיקריות:
color extrim
טרנד  ה-color block מעניק צבעוניות חזקה לקולקציה. הקולקציה לבנים ובנות מאופיינת בצבעונית מרעננת עם  דפוסים מגוונים, טקסטורות ומרקמים שונים, דפוסי פסים במגמה צבעונית ובמגוון צורות, שימוש טכניקות דפוס מיוחדות, דפוסים מעולם הציור והגרפיטי, דפוסי פוטו מונטאז’ שונים, היוצרים יחדיו מראה שונה, מעניין ואקלקטי.
בקולקציית הבנות מגוון פוטרים בצבעים רוויים ועזים כקורל, כתום, טורקיז, כחול רויאל וורוד פוקסייה. קרדיגנים בדפוס all over משובצים, דפוס קומיקס, מנומר פרחוני, ומכנסיים תואמים בצבעוניות עזה. בנוסף לקבוצת הפוטרים ה- color block מורגש גם בסריגים, מעילים ובג’ינסים צבעוניים קצרים וארוכים, שמלות עם חיתוכים ושילוב דפוסים.
בקולקציית הבנים:  מגוון פוטרים בצבעים עזים, הדפסים בצבעים בוהקים, מעילים עם חיתוכים בצבעי בלוק שונים ומגוון חולצות טי עם הדפסים גדולים בצבעוניות מתחלפת. עוד בקבוצה – צבעוניות של כחול רויאל וכחול נייבי בפריטי פוטר , פריטים בדפוסי משבצות, חולצות טי עם פסים בצבע טוקיז ודפוס כחול, פריטים בגווני הירוק  ומכנסי ג’ינס צבועים בכחול רויאל.
urban country
קבוצה אשר עוצבה בהשראת הכפר והעיר המתערבבים ביחד על מנת ליצור ניגוד  ושילוב בין חדש – לישן, נקי – מסודר, פרום – דהוי.
בקולקציית הבנות: ניתן למצוא קשת רחבה מאוד של צבעיי אדמה מגוונים: חומים, חומים בהירים, וטבעיים ועד לאדומים בריקים כתומים וחרדלים, מהרגשה של "אנרגיה אוריינטלית". הקבוצה מגובשת מאוד ורחבה בגזרות ובשילובים. מכנסיי סקיני צמודים מבדי קורדורי וג’רסי לצד מכנסיים רחבים עם רגל ישרה בצבעי אדמה. סריגיי קרושה נינוחים בעליי מראה משוחרר שיוצרים אוירה טבעית והרמונית. שמלות עם אלמנטים שבטיים ודפוסים מרוחים, חצאיות קומות מבדיי ג’מש וסריגים בשילוביי פרווה. פוטרים קצרים בגזרות חדשות בשילוב אפליקציות.
בקולקציית הבנים: לצד הצבע הטבעי בולטת  צבעוניות רכה של מנטה ואפור קרח המשתלבת עם צבעי הכפר החומים, צבעי קולקציית DAY BY DAY של רשת הוניגמן קידסהמוקה והזית וצבעוניות של נוסטלגית של כתומים לצד תכלת ובריק. חולצות טי פסים בצבעוניות של כתום עם הדפס כחול, חולצות טי בצבע בריק עם הדפס נייבי, מכנסי אריג בצבעי מוקה וחול. הדפוסים: דפוסי משבצת בגוונים רכים וחזקים, דפוסים הלקוחים מעולם היער והכפר, דפוסי חיות ואינדיאנים. כל אלה משלימים את מראה הרחוב האורבני החדש האופייני לקבוצת הבנים.
go wild
קבוצה אשר עוצבה באווירת עולם האופנועים, המכוניות והמרוצים.
בקולקציית הבנים: מעילי עור בגזרות שונות, פוטרים דמויי מעיל בצבע זית עם אפליקציות מעולם האופנועים, סריגים בגוונים אפור וחום עם רקמות מעולם סמלי המכוניות, מכנסי ג’ינס אפורים במראה משופשף, מכנסי פוטר שונים בגזרות חדשות ובצבעוניות של כחול רויאל, פחם ושחור, חולצות טי עם הדפסים מעולם האופנועים והמכוניות.
בקולקציית הבנות: מעילי דמוי עור צבעוניים בגזרות שונות לצד מכנסיי דמוי עור גבוהים ארוכים וצמודים. חולצות במראה קצר עם קשירות ודפוסיי תמונות. ג’ינסים צמודים משופשפים וג’קטים מג’רסי במראה מחוייט וצמוד. קולקציה מגובשת מאוד הן מבחינת הבדים המקשרים והן מבחינת הגזרות.
בקולקציית הבנות:  אגדות יער
תחושת טבע ורומנטיקה. חולצות אריג בצבעוניות רכה עם דפוסיי פרחים ולבבות. שילוב של גוונים בהירים לצד גוונים חזקים שמופיעים בעיקר בדפוסיי ציפורים על גביי סריגים דקים ושמלות. ריבויי של דפוסיי פרחים בחצאיות נפוחות ושמלות שפיון קלילות. מכנסיים בגזרות רחבות מבדים נוזליים ופוטרים מודפסים בפרחים בגדלים שונים. קבוצה מאוד נעימה לעיין בצבעוניות ונעימה לגוף מבחינת הבדים החדשים.
בקולקציית הבנים USA club
אווירת הקולג’ האמריקאי מגיעה אל הקולקציה במראה העושה שימוש בצבעים חזקים של אדום וכחול, לצד הדפסים במראה נוסטלגי וסמלי.
בקולקציית הבנים: חולצות משובצות בצבעוניות חזקה המאפיינת את צבעי USA כחול, אדום ולבן. פוטרים במראה קולג’ אופייני עם כפתורי תיק תק  חולצות ג’ינס, חולצות טי בצבעי אמריקה, פוטר במראה מעילי הסטודנט. דפוסים הלקוחים מעולם הסמלים האמריקאי, בצבעוניות כחול אדום ולבן. המכנסים מוצעים בגזרות מגוונות הכוללות: גזרת סלים, גזר, סקיני וישר. הג’ינסים במבחר כביסות מכהה במראה לבוש ועד לבהיר במראה הסטריט העכשווי. מגוון הג’ינסים מתאפיין בכביסות מיוחדות היוצרות מראה של קרעים עם פרימות, מראה משופשף ודהוי, מעברים מכהה לבהיר ועוד.
הקולקציה החגיגית של הוניגמן קידס
הקולקציה החגיגית של הוניגמן קידס מציעה מגוון פריטים במראה חגיגי. מנעד צבעי הקולקציה נע בין סגול רך נכנס לקולקציה לצד צבעי אפור פחם ושחור ליצירה מראה חדש. סריגים עם פסים בצבעי אפור וסגול רך, חולצות משובצות מכופתרות בצבעוניות של סגולים בהירים ואפור על רקע לבן, מראה הקרדיגן בבדי פוטר, מכנסים וז’קט קורדרוי בצבע פחם.
בחודש נובמבר דצמבר צבעוניות של ורוד בהיר ותכלת נכנסת לקולציה, בשילוב עם גוונים אפורים: מכנסי אריג בצבע אפור לצד חולצות מכופתרות עם פסים דקים בצבע ורוד בבהיר ותכלת, חולצות מכופתרות עם משבצת בצבעוניות של אפור, דפוסים מינימאליים בצבעי פחם.
מידות בנים 4-18, בנות 4-16 טווחי מחירים קולקציית DAY BY DAY  39.99-99.99 ₪

קולקציית DAY BY DAY של רשת הוניגמן קידס



עמוד זה נצפה: 521 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור