חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית קרוז לנשים -אביב 2014

פורסם מאת: בתאריך: 28 ינואר 2014

מותג האופנה הבינלאומי Ralph Lauren, משיק בימים אלה את קולקציית הקרוז לאביב 2014, המציעה פרטי לבוש קלילים ונעימים לתקופת הביניים שבין עונות השנה.

השנה מפתיע מותג היוקרה בבחירת הבדים והצבעים המאפיינים את קולקציית הקרוז בגזרת הנשים.

הצבעים: צבעראלף לורן בלייזר ורודי ניאון זרחניים
קולקציית הקרוז המאופיינת בקלילותה מציעה קו של פריטי לבוש בצבעי ניאון המאופיינים בצבעוניות עזה ובוהקת של גוונים זרחניים דוגמת ורוד, ירוק, כתום, צהוב וכחול.

בין הפריטים בקו: מבחר של חולצות פולו קלאסיות בצבעי ניאון עם טוויסט מפתיע- את הלוגו המיתולוגי של הסוס מעטרות אבני סברובסקי קטנטנות בצבעי החולצה, מבחר מכנסי ג’ינס בצבעי וורוד, ירוק, כחול וכתום שעברו שטיפת מלח על מנת להעניק להם מראה מחוספס ו"משומש", מכנסי הרכיבה הקלאסיים של ראלף לורן זוכים לפרשנות חדשה, וכעת ניתן למצוא גם אותם בצבעיים המאפיינים את הליין, חולצות בעלות צווארון נופל (רבידה) במבחר צבעים, שמלות בגזרת A מבד ג’רזי בהדפסי פרחים אביביים, מכנסי משי פראי בצבע וורוד ועוד…

הטכניקה: עבודת יד

השנה, מציע מותג היוקרה Ralph Lauren מבחר פריטים ייחודיים שנוצרו בעבודת יד, פלטת הצבעים הבולטת בקו זה מכילה את הגוונים החומים, גווני אדמה, פודרה, חאקי וירוק זית. הפריטים בליין זה קלילים ועשויים בדים נושמים המתאימים במיוחד לעונת המעבר לה מיועדת קולקציית הקרוז.

בין הפריטים בקו: חולצה מבד קרפ שיפון ובה משולבים חרוזי עץ קטנים שמעטרים את הצווארון והאמרה במוטיבים אוריינטליים, חולצת תחרה בצבע שמנת באריגת יד, שמלת כותנה בצבע חאקי בגזרת פעמון המחמיאה לגוף הנשי, ווסט רבידה באריגה א-סימטרית בעל מוטיבים שבטיים, שמלת סריג בצבע קרם בעלת מפתח V באריגה צפופה המשתחררת לכיוון האמרה ועוד.
ראלף לורן קולקציית קרוז 2014 
צילום: אפרת אשל



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור