חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית קיץ 2014 של המותג "קאלה"

פורסם מאת: בתאריך: 11 מאי 2014

מותג האופנה "קאלה"  מציע קולקציית קיץ  מגוונת וססגונית הכוללת  פריטי אופנה בשלל הדפסים, צבעים ובגזרות נשיות ומחטבות במיוחד. הלהיט של הקיץ הם בגדי ים וינטג’ יפיפיים  כל אחד הוא דגם מקורי "וואן פיס" בשלמים ובגזרת בקיני גבוהה , מדובר בקולקציה עשירה בטקסטורת, הדפסים וצבעים.  טווח המידות XS- XL , כמובן שיש רק מידה אחת מכל דגם .

בנוסף: שמלות מיני מבד סטראצ’ נמתח צמודות לגוף ומחטבות, שמלות מידי ומקסי צמודות וגם רפויות, שמלות מקסי עשירות בבד  פליסה  ושמלות משי מהודרות, מגוון של חצאיות מקסי מרשימות חלקן עם הדפסים גדולים,  שמשתלבות  עם גופיה או עם חולצה קצרצרה.
הקולקציה משופעת ברקמות של פרחים ובהדפסים של ציפורים וחיות אקזוטיות, הדפסים גיאומטריים, שילובים של בדי תחרה רכים, קרושה לצד בדים מחויטים עם אלסטיות מחמיאה.
עוד בקולקציה: טוניקות- רחבות מבדים רכים, חולצות וגופיות, מכנסונים, חצאיות עם מותן גבוהה בגזרת מידי, חולצת מכפתרות עם הדפסי פרחים , גופיות וחולצות שיפון ענוגות .

ליין שמלות כלה
ready to wear , שמאוד מבוקש אצל בחורות שמחפשות שמלה כלה ייחודית , לא "קצפתית" ובמחירים זולים . השמלות מגיעות  בגווני שמנת ולבן.

בנוסף קולקציית אביזרים – תיקים, מטפחות וצעיפים, כובעי קש וקולקציית נעליים הכוללת  נעלי עקב, סנדלים שטוחים באינטרפרטציה לסנדלים תנכ"יים,  נעלי כלה ועוד…
הצבעוניות רבה: בדים חלקים בצבעוניות רכה ופסטלית  בניוד / בז’ /לבן/ מנטה ואפרסק , שילובי זהב ומטאלי לצד  קוקטייל של צבעים חזקים של ירוק, ורוד פוקסיה, סגול, צהוב ובורדו.
בדים: כותנה, לייקרה, טריקו, תחרה ומשי.

לאחר 12 שנים בהן פעלה קאלה כרשת של 6 בוטיקים בתל אביב, ירושלים וחיפה, נפתחה החנות ה-7 של קאלה, והפעם באינטרנט  . קאלה אונליין " מציעה  קולקציה ייחודית שנמכרת רק באתר במחירים נמוכים של עד 200 ש"ח. בקאלה אונליין ניתן למצוא את מרבית הפריטים המוצעים בחנויות, לצד קולקציה במחירים אטרקטיביים וקולקציית וינטאג’ שייחודית גם היא לאתר.


צילום: גיא כושי יריב פיין

 



עמוד זה נצפה: 515 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור