חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE

פורסם מאת: בתאריך: 20 מאי 2013

ICE CUBEקולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE היא רשת ישראלית לאופנת נשים עדכנית וטרנדית עם עיצובים השואבים את השראתם מהמגמות המובילות באופנה העולמית.

הצצה לקולקציית הקיץ של ICE CUBE משולה לדפדוף במגזין אופנה חו"לי נוצץ.

כל המגמות שנראו על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה לקיץ 2013 – שחור לבן, משחקי גיאומטריה, פסים ונקודות, תחרה ושמבריי, דפוסים פרחוניים, פרינטים דיגיטליים, צבעי פסטל, צבעי יסוד עזים, פורצלן – כל אלה הופכים ב-ICE CUBE  לפריטים קלילים, לבישים ונשיים מאד ליום ולערב.

קמפיין הקיץ של הרשת מושק במקביל לעונת נשפי הפרום ופתיחת אירועי הקיץ, וזאת משום שהכוכבות הבלתי מעורערות של הקולקציה הן השמלות.

משמלות מוקפדות בקווים קרובים לגוף ובמראה מחויט ליום העבודה דרך שמלות קלילות בשלל דפוסים צבעוניים ובגזרות אובר-סייז משוחררות לשעות הפנאי ועד שמלות ערב עשירות רקומות בחרוזים, אבנים ופאייטים במראה זוהר ומלא גלאם.

שמלות רבות מעוצבות כך שיתאימו ללבישה מבוקר עד ליל, בשינויי סטיילינג קלים.

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE עוד בולטות בקולקציה גם חליפות מכנסיים וחצאית במראה סמי-מחויט, צמודות לגוף וסקסיות להפליא עם הבשורה החדשה: דפוסי אול-אובר – גיאומטריים, פרחוניים ועוד – היוצרים מראה רטרו חדש ומתוחכם.

הקולקציה מציעה גם מכנסי דריל וג’ינס בגזרות סקיני מחמיאות ומותן גבוהה, מכנסי טייטס בטקסטורות ודפוסים מלאי הומור, מכנסי בד בגזרות קלאסיות עם טוויסט, חולצות כפתורים גבריות מבדי שיפון נשיים מעוטרות בתחרה או

מתוכשטות, ז’קטים בגזרות קוקטיות וקרובות לגוף, חצאיות מיני ובאורך ברך בשלל סילואטות ועוד ועוד.
את קולקציית הבגדים מלווה מדי עונה אוסף מוקפד של תיקים, נעליים ואביזרים משלימים נוספים היוצרים יחד טוטאל לוק מושלם.

תיקי הקיץ מגיעים בשלל גדלים, מתיקי ענק ליום העבודה ועד לתיקי קלאץ’ לערב. תיקי לאק בדפוס נקודות בשלל צבעים, תיקים בגווני פסטל ופודרה, תיקי רופא וקלאצ’ים אוברסייז, תיקי דמוי עור משובצים בניטים ותיקי בד מעוטרים ברקמות שבטיות.

גם אוסף הנעליים של ICE CUBE לקיץ 2013 מגוון וטרנדי: נעליים פיפ-טואו עם עקבי סטילטו מחודדים בצבעוניות קלאסית, סנדלים עם עקבי צ’אנקי מודפסים בצבעי פסטל וסורבה, נעלי פלטפורמה גבוהות בצבעים עזים ושילובי חומרים לא שגרתיים.
 

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE

קולקציית קיץ 2013 מהפנטת מבית ICE CUBE



עמוד זה נצפה: 400 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור