חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית צבעי לק לאביב 2022 בהשראת גיימינג

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 2 פברואר 2022

קולקציית צבעי לק לאביב 2022 בהשראת גיימינג

 OPI בשיתוף עם Xbox

מכריזים על קולקציית צבעי לק אביב 2022 בהשראת גיימינג

#OPIXBOX

 

באביב  2022, תעלו שלב במשחק הציפורניים.
OPI משתפת פעולה עם Xbox כדי להשיק אוסף תוסס של 12 גווני לק מנצחים.
פלטת צבעים זו כוללת גוונים שונים החל מכחול וירוק בוהק ועד מנצנצים.

הפלטה מביאה את עולמות הגיימינג הווירטואליים לחיים, כך שתוכלו ליצור אינסוף לוקים ולשחק עם נייל ארט משגע.

 

ורודים מפוקסלים מצטרפים לגוונים אנרגטיים של כתום בוהק, אלמוג ואדום תוסס ((Suzi is My Avatar, Trading Paint, Heart and Con-soul. בתוספת גוונים המשלבים בז ' טבעי וירוקים (Quest for Quartz, The Pass is Always Greener, Sage Simulation)) ולא נשכח גם  לבנדר שמימי וגוונים סגולים You Had Me at Halo, Can’t CTRL Me, Achievement Unlocked, N00berry)).

"ב-40 השנים האחרונות טיילנו ברחבי העולם עם קולקציות צבעי לק בהשראת מקומות שונים, כעת אנחנו נרגשים לבקר בעולמות וירטואליים עם Xbox", מציינת מייסדת OPI ושגרירת המותג סוזי וייס-פישמן. "בעולמות אלה, הכל אפשרי, וצבעי הקולקציה משקפים אינסוף אפשרויות ליצור.  בין אם אתן משחקות במשחקי וידאו כתחביב יצירתי או כדרך להירגע ולהתחבר לחברים, המניקור מציע את אותם יתרונות. מטכנולוגיית גוונים חדשים ועד נייל ארט טרנדי, הלקוחות שלנו יכולות לצפות להרבה הפתעות מרגשות שיבואו עם שיתוף הפעולה הזה!"

"אנו שמחים לשתף פעולה עם OPI כדי ליצור צבעי לק מהפנטים בהשראת גיימינג והמשחקים האהובים עליכם ב- Xbox Game Pass", אמר מנהל השותפויות הגלובליות של Xbox מרקוס וולטנברג. "אנו מקווים שהקולקציה הזו תעורר השראה בקרב מעריצים ומעריצות ברחבי העולם, תוך פיתוח היצירתיות והדמיון שלהם באמצעות נייל ארט וצבע."

"באביב הזה, צפו לראות הרבה ניצוץ, יחד עם צבעים בהירים ומרגיעים בו-זמנית", מוסיף המנהל הגלובלי של הקולקציה, ג'יל ברטושביץ'. "גוונים כמו Achievement Unlocked ו-Sage Simulation  שמאפשרים לך לברוח לתוך עולם של צבע. קולקציה זו כוללת גם ארבעה גוונים אולטרה-זוהרים –– Quest for Quartz, Pixel Dust, Heart and Con-soul, and You Had Me at Halo – עם אבק פיקסלים רפלקטיבי לאפקט פשוט מהפנט."

את הקולקציה יהיה ניתן להשיג בקרוב  בסניפי נייל סטודיו בכל רחבי הארץ

לקולקציית לקים של OPI באתר נייל סטודיו

הקליקו למידע נוסף והזמנות

התקשרו 1-700-700-037

צבעי לק לאביב 2022



עמוד זה נצפה: 1,300 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור