חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’s

פורסם מאת: בתאריך: 25 יולי 2013

SACK’S סתיו- חורף 2013

רשת האופנה SACK’S משיקה את קולקציית  סתיו חורף 2013 הלוקחת השראתה משתי מגמות בולטות בעולם האופנה : עולם הספורט- קז’ואל והקולקציה השבטית.
קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’s

קולקציית הספורטיבי המחויט של רשת האופנה סאקס יוצרת שילוב מסעיר של אולטרה אורבני מחויט בהשראת עולם הספורט- קז’ואל, היוצרים קולקציה מעניינת וחזקה למראה חורף 2013 לנשים שעושות את הכל ועושות את זה הכי טוב.

הקולקציה נחלקת ל-3 קבוצות עיקריות המשלבות הדפסים ספורטיביים, אלמנטים מטאליים על טקסטורות קלאסיות:

BIKER COLLECTION
קבוצה הנותנת פרשנות חדשה לעולם האופנועים ולחבורות אופנוענים: מכנסי עור צמודים, חזיית עור סקסית בשילוב של מוטו ז’קט, גופיות קעקועים, חצאיות צמודות ונעלי עקב גבוהות, ישדרו העונה חוזק ממקום של הרפתקה חדשה, של יצר מתפרץ ואדרנלין.

HEAVY METAL

מטאליות על גווניה הבוהקים תיתן בחורף הקרוב את הגלאם הנכון. סאקס עושה שימוש העונה בחומרים חדשים ובדים מגוונים כמו ג’קארדים, פאייטים ועוד. השילוב של טקסטורות ובדים שונים, גרפיקות רקומות, אביזרים בוהקים יתנו תחושת זוהר, הרחק מהמקום המוגזם המגיע ממקום של העצמה קלאסית, בעזרתם דגמים נכונים ובדים יוקרתיים. כך לדוגמא נוכל למצוא בקבוצה זו: חולצות בשילוב פאייטים, חצאיות  וז’קטים מטאל, חצאיות וז’קטים כסופים ועוד.

SPORT COLLECTION
קבוצה שכולה ספורט המביאה איתה חדשנות. השילוב של שחור ולבן אשר היה עמנו בקיץ האחרון מעמיק העונה למראה מתוחכם יותר. האדום והכחול שנכנסו לקולקציה זו, נותנים לה את העושר לשלב את הצבעוניות ואת הגזרות הנינוחות. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: חולצות משי קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’sמכופתרות עם הדפסים מעולם הספורט, מכנסי גומי מחויטים ממשי, חולצות קפוצ’ון, סריגים מודפסים, עליונות ועוד.

הקולקציה השבטית הנחלקת העונה ל- 4 קבוצות עיקריות ובולטות המתערבבת ברקמות והדפסים אתניים:

NEW B&W
קבוצה היוצרת שילוב חורפי חדש של גוון חום שוקולד עמוק בשילוב עם לבן. שילובים של בדים כמו קטיפה איכותית, עור ומשי נותנים את הטון בקבוצה זו, ויוצרים קולקציה איכותית של טקסטורה וגוון. בין הפריטים ניתן למצוא: חולצות משבצות, גלביות, סריגים המשלבים הדפסים שבטיים, שמלות משולבות משי ועור ועוד.

EMERALD
אין ספק שצבע האמרלד הוא הצבע הדומיננטי בחורף הקרוב. אמרלד היא אבן חן מהמעלה הראשונה אשר יקרה יותר מיהלום. החוזק של הצבע הזה בקולקציה הנוכחית היא כמו של ציטוט של האבן ביוקרה שלו, המשדר טבעיות, עזות ואומץ. כך לדוגמא נוכל למצוא: שמלות סקסיות צמודות על הגוף, מכנסים וחולצות בגזרות חופשיות ונינוחות, מכנסי ג’קארד, שמלות משי עם מחשוף בגב, גלביות בשילוב רקמה, חולצות משבצות, סריגים עבים ועוד..


WINTER EXPOSURE

בחורף 2013 הצבע הלבן על גווני השונים משדר ניקיון מסוג של זוהר. כמו בחשיפה, ארוכה של מצלמת סטילס, כמו רכות של משי, כך גם הלבן מביא איתו קסם חורפי מנצחי. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: שמלות רומנטיות, חולצות פאייטים בשילוב של זהב, חולצות בשילוב תחרה, חולצות משי מכופתרות ועוד.


NOVO BOHO

הבוהו החדש בא לידי ביטוי בצבעוניות המחודשת שלו. בחורף הזה, אנחנו פוגשים את הבוהו האתני ממקום של חזרה למקומות אחרים, לעולמות, לתרבויות שונות בשילובים חדשים. שילובים של רקמות, בדים, צבעים כמו בורגנדי, פינקו פאל וקוורץ משתלבים יחד ונותנים את הפרשנות שלהם לבוהו החדש. בין פריטי הקולקציה נוכל למצוא: מכנסי קטיפה וג’אקרדים, חולצות בשילוב רקמה, גופיות משי, סריגים ועוד.

הקולקציה השבטית  עוצבה ברוח אקלקטית והכוללת משחקים עם משטחים שונים, המוצאים את הנשגב יחד אך יחד עם זאת שומרים על איפוק ומתינות. להיות קצת פיוטית ורומנטית, מחוברת לכפר הגלובלי עם נגיעות טבעיות ומעט שיק וזוהר, זה מה שאנחנו צריכות במלתחה שלנו בחורף 2013.
 קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’s

קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’s

קולקציית סתיו חורף 2013 של sack’s

 צילום: קובי מהגר



עמוד זה נצפה: 391 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור