חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית החורף של אופנת בל אנד סו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 נובמבר 2011

קולקציית החורף של אופנת בל אנד סושמלות ערב קלילות, נעלי בלרינות ונעלי ג’אז, צעיפים, שאלים ומחלקת ג’ינסים מדהימה הכוללת ג’ינסים של מותגי פרימיום כמו JBRAND, RESIN, MIH. כל קולקציית האופנה שלנו מורכבת מייבוא מותגי על ומעצבים מניו יורק, לוס אנג’לס, לונדון ופריז. גרעין הקולקציה מורכב מצבעי ניוד, ירוק זית, נייבי אפור שמנת ושחור. לצד פריטים מודפסים, כמו שמלות המשי של המותג הקליפורני WREN, או חצאיות כותנה אפריקאיות ותיקי גב בשילוב עור בצבעוניות עזה של המותג KINO.  המותג השוודי Cheap Monday, מספק לנו העונה סריגי ויסקוזה דקיקים, שכמיות דמויות פונצ’ו וג’ינסים עם גימורים מבריקים.

משלימים את הקולקציה הפריטים המשובחים והעל זמניים של המותג הניו יורקי IMPROVD, בולט העונה במיוחד ז’קט הפוטר בגזרת הפראק הויקטוריאני והשימוש בגימורי עור וסאטן בכל פריט ופריט. את המעצבת הניו יורקית הנחשבת Charlotte Ronson, כבר אין צורך להציג…

 

קולקציית החורף של אופנת בל אנד סורק נספר שהקולקציה שלה לעונה מושפעת מאופנת הגראנג’ של שנות ה 90 כמו גם ממסעות ציד של ג’ינטלמניים אנגליים בחיק הטבע. בולטים במיוחד ז’קטי הטוויד עם אימרות הזמש ושמלות התחרה והשיפון.
העונה הושקו באתר מספר מותגים חדשים בניהם MELISSA וBLOCH, שני מותגי נעליים מוכרים ואהובים. מותג נוסף שנמכר בבלעדיות באתר, Kai aakmann, שמציע בייסיקים עם טוויסטים ארכיטקטוניים. בולטים סיומות הפראנזים, מכנסי השק והמעיל הצבאי.
ללא ספק גולת הכותרת הוא מותג הג’ינסים ההיסטרי MIH, שנוסד בשנת 1969 והיה אהוב על כוכבות כמו פרה פוסט וג’יין בירקין, וחזר לחיינו לפני מספר שנים והפך שוב לאהוב הכוכבות כמו קיירה נייטלי, קייטי הולמס וקלודיה שיפר.
לצד קו האקססוריז של מעצב הטקסטילהנחשבThomas Paul, שמציע צעיפים ושאלים, ומוצרי נייר מרהיבים, התחלנו העונה למכור גם את קו הגרביונים והטייצים השובבים של המותג הקליפורני Hansel from Baselואת הלקים של המותג הטוב בעולם ESSIE  שלמעשה משלים את הטוטל לוק של כל לקוחה ולקוחה.
 
ללא ספק האתר הפך העונה לone stop shop. כל המותגים כולל קטגוריית גברים באתר אחד.

קולקציית החורף של אופנת בל אנד סו

 

 

 קולקציית החורף של אופנת בל אנד סו



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור