חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית ההומאז’ של בית האופנה משכית

פורסם מאת: בתאריך: 6 ינואר 2014

נועם פרוסט, הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם וזוכת פרס פריצת השנה הישראלית בעולם הדוגמנות, נבחרה להוביל את קולקציית ההומאז’ הראשונה של אגדת האופנה הישראלית "משכית", אוסף דגמים ייחודי ומעוצב.

אמה של נועם, ענת בירן פורסט, דגמנה במהלך השנים את קולקציות המותג, אשר הוקם והונהג על ידי רות דיין.
 
נועם פרוסט (19) החלה את דרכה בתחום הדוגמנות כבר מגיל צעיר. פרוסט היא  הדוגמנית העשירית המרוויחה בישראל, עם הכנסות משוערות של כ-400,000 שקלים לשנה. פרוסט מיוצגת ע"י סוכנות ’עלית’ בלונדון, פתחה והובילה את תצוגות האופנה הגדולות, בהן: כריסטופר קיין, קלווין קליין, גליאנו וכיכבה בקמפיינים בינלאומיים. 

קולקציית ההומאז
למשכית כוללת אוסף פריטים ראשוני וייחודי, המעוצב באיכות הגבוהה וחסרת הפשרות של המותג, רקמות מגוונות בעבודת יד מתרבויות ועולמות שונים המתאחדים לכדי קולקציית פריטים עשירה וייחודית. האוסף  המצביע על דרכו החדשה של המותג ומרמז על אלמנטים שתכלול קולקציית הביכורים שתושק בשנת 2014.

מעצבת האופנה שרון טל, בוגרת מצטיינת של בית הספר הגבוה לעיצוב "שנקר",  אשר שמשה מספר עונות כמתמחתו של אלבר אלבז בבית האופנה לנווין וכמעצבת ראשית בתחום עבודות היד בבת האופנה אלכסנדר מקווין,  משיבה את המותג לפעילות,  ומשיקה את הקולקציה הראשונה בעיצובה, תחת כתב ידה, סגנונה האישי המתכתב עם המורשת המפוארת של המותג ושאב השראתו מהיצירות האלמותיות והאל זמניות שלו.
 
החייאתו של המותג נעשית בליווי ושיתוף פעולה של מייסדת החברה הגב’ רות דיין, ובליווי ותמיכה של מר סטף ורטהיימר והגברת לין הולסטיין. כל אחד מפריטי הקולקציה מוצע בחתימה אישית של דיין.
 בתמונה נועם פרוסט

בתמונה נועם פרוסט

בתמונה נועם פרוסט
צלם:דודי חסון



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור