חיפוש באינדקס עסקים

קולור קלאב – Tattoo Girl

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יוני 2011

קולור קלאב - Tattoo Girlלקראת עונת קיץ 2011 משיק מותג הלק הניו יורקי קולור קלאב קולקציית לק כללית המאגדת 27 גוונים חדשים כאשר 6 גוונים מתוכה מובילים את קולקציית Tattoo-Girl.

הקעקועים על הגוף הם מסורת עתיקה של האדם שהופיעה כבר בתקופה הפרה-היסטורית, כפי שמעידים כלי איפור, ציורי קיר, צלמיות ופריטים ארכיאולוגים אחרים, שעליהם הופיעו דמויות שבגופן חריטות ואיורים דקורטיביים.

לדברי הרייט רוז, מבעלי החברה הקעקוע הוא סוג של מרד נעורים. "בתקופה של הגדרת הזהות העצמית וגיבוש המיניות, הגוף תופס מקום חשוב ומרכזי בחיי המתבגרים, ומהווה בסיס לתחושת הערך והדימוי העצמי. בקעקוע הגוף כמו מצהירים ’אני הוא האדון לגופי, ולא ההורים או המורים המרבים לפקוד עלי’".

הסיבה אם כך הינה קונפורמיזם וחקיינות, מהרצון להיראות אמיץ, עצמאי וחריג, וכתוצאה מכך למשוך תשומת לב ולזכות בהכרה חברתית.

הצלחתו של המותג האמריקאי "אד הארדי" היוותה ללא ספק מקור השראה עצום למראה וגווני הקולקציה. הארדי בעצמו הוא מקעקע מיתולוגי, שנחשב לראשון שהביא את אמנות הקעקועים היפנית והצבעונית, מקליפורניה  לרחבי העולם המערבי כולו. המותג נחשב לאייקון אופנת רחוב יוקרתי, עם הדפסים המושפעים באופן ישיר מהקעקועים המיתולוגיים של הארדי: נמרים, שושנים וגולגולות וכך גם את זרועה של דוגמנית המראה מלווה קעקוע ססגוני.

צבעי הקולקציה הקיצית זרחניים במיוחד: ירוק, ורוד, כחול, צהוב סגול וורוד. הצבעים מסמלים את עבודת הקוטור שכוללת שיבוצי אבנים יקרות וטכניקות התזה מיוחדות המאפיינות את מותג האופנה אד הארדי ופונים לכל המולטי-טאלנטיות בפוטנציה וגם לדיוות האמיתיות.

מחיר: 25 שקל ל-15 מ"ל במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת נייל סטודיו ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור