חיפוש באינדקס עסקים

קולור קלאב – Blossoming

פורסם מאת: בתאריך: 24 ינואר 2013

קולור קלאב - Blossomingלקראת יום האהבה – ולנטיינ’ס דיי 2013, משיקה קולור קלאב חברת הלק הניו-יורקית, קולקציית לק פסטלית במיוחד המונה 5 גווני פסטל פרחוניים, עדינים ורומנטיים להפליא וגוון גליטר מנצנץ נוסף שנועדו יחד לספק "נשיקת בוקר טוב" לציפורניים ברוח זר פרחים רומנטי המוגש באהבה רבה ביום חג הרומנטיקה.

הגוונים בקולקציה: כחול (ע"ש ming) אשר נראה יותר ירקרק טורקיז תוסס מאשר כחול, וורוד רך ומלטף כפריחת הוורד (ע"ש Blushing Rose), נשיקה כחולה וחושנית כצבעו של צמח ההידרנג’אה שפרחו נראה ככדור תכול בעל פריחה שופעת (ע"ש Hydrangea Kiss) סגול עמוק בהשראתו של יקיר הפרחים בזר, הלוא הוא הלבנדר (ע"ש Lavendarling) ורוד מסטיק כצבעה של האפונה הריחנית המתוקה (ע"ש Sweet Pea) וגוון נוצץ נוסף המסמל את טיפות היהלום המלטפות את פרחי השדה (Diamond Drops) בזר האהבה.

הרייט רוז, מבעלי המותג: "זר הפרחים הצבעוני הוא כידוע, סימבול בעל משמעויות אהבה רבות. הענקת זר פרחים היא מחווה רומנטית עתיקת יומין . מחווה זאת מקובלת גם בימינו. הפרחים מאז ומעולם כיכבו במשמעותם הרומנטית הן בתרבות הפופולארית והן ביצירות אמנות חשובות. הציירים האימפרסיוניסטים כמו קלוד מונה ופול סזאן ציירו פרחים בכמה מיצירותיהם המפורסמות והאסוציאציה התרבותית מקשרת בין הפרחים לאהבה, ליופי ולחיזור. קולקציית הפריחה שלנו, באה לקשור בין צבעם של פרחי האהבה ליום חגם של האוהבים, בגווני פרחים שיעניקו לכל ציפורן את הלוק המתבקש לה".

קולור קלאב - Blossoming

מחיר: 29 שקל ל-15 מ"ל במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור