חיפוש באינדקס עסקים

צעצוע של סלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 יוני 2010

 

    צעצוע של סלבס - ענת עצמון
עשרות סלבס הגיעו להקרנת הסרט צעצוע של סיפור 3 שערכה רשת ניו פארם בקולנוע רב חן בדיזנגוף לרגל חודש דיסני המקיים בסניפי הרשת.
עם תחילת האירוע הסתבר כי ישנם סלבריטאים רבים אשר הגיעו בגפם, ללא ליויי של ילדים, ואף הודו כי הם חובבים מושבעים של סרטי ילדים ובינהם: יובל כספין אשר הגיע עם הגרפולוג אילון בן יוסף, לירון וייסמן שהגיעה לבדה, עמיחי גת שהגיע ללא הכלה הטריה אלא עם חבר לא מוכר ומי אם לא שני מדובבי הסרט דרור קרן ואלון נוימן שדאגו לספר לכל הסובבים את מי מהדמויות הם בדיוק מדובבים על מנת שישימו לב אליהם במהלך הסרט. שאר הסלבס שהגיעו בליויי המשפחה המורחבת: מרינה קבישר, שלי גפני בעלה ושני הילדים, דנה וייס וילדיה, משפחת סוקניק שהגיעה ללא ליווי של הורים מלווים, דנה ברגר וילדיה, רווית אסף וילדיה, ניקול הלפרין והילדים, אסתי זקהיים שהגיעה בלויי הבייביסיטר (אימה) ובנה, אפרת אנזל ובנה, שרון איילון וארז אלוביץ ובנותיהן, מיכל זוארץ ובנה, גלית פרבר ועוד.
מי שהבריז ברגע האחרון היה טל מוסרי שלא היה מוכן לפספס משחק אחד של המונדיאל, מלי לוי שלא הספיקה לחזור מחופשה מפנקת באילת ולוסי דובינצ’יק ששלחה נציגות נכבדת של ילדים אך ללא השגחה.

 

צעצוע של סלבס - עמיחי גת  צעצוע של סלבס - מרינה קבישר

צעצוע של סלבס - מיכל זוארץ  צעצוע של סלבס - לירון וייסמן

צעצוע של סלבס - יובל כספין ואיילון בן יוסף

צעצוע של סלבס - דנה וייס  צעצוע של סלבס -  דנה ברגר

צעצוע של סלבס - גלית פרבר  צעצוע של סלבס - אפרת אנזל

צעצוע של סלבס - אלונה קמחי

צעצוע של סלבס - אלון נוימן  צעצוע של סלבס - אורנה פיטוסי
צעצוע של סלבס



עמוד זה נצפה: 471 פעמים