חיפוש באינדקס עסקים

צבע הסלחב- שילוב של פוקסיה ונגיעות סגולות

פורסם מאת: בתאריך: 25 דצמבר 2013

כמדי שנה בכריסטמס מפרסמת ענקית הצבע הבינלאומית "פנטון" את הצבע הנבחר שלה לשנה הבאה. הגוון הנבחר ל- 2014 הוא Radiant Orchid (בתרגום חופשי: סחלב קורן) המורכב משילוב של פוקסיה ונגיעות סגולות. מספרו בקטלוג החברה הינו 18-3224.
צבע הסלחב המורכב משילוב של פוקסיה ונגיעות סגולות
"יש בו מימד אקזוטי וסימבולי", אומרת לי אייזמן, מנכ"לית "פנטון", בהודעה רשמית שהפיצה ענקית הצבע. "כיום, כולנו תרים אחר ייחודיות ומקוריות וה"סחלב הקורן" בהחלט יכול לספק זאת. מדובר בצבע המעודד את היצירתיות שמוערכת יותר ויותר בחברה שלנו. זהו צבע שמסקרן את העין ומצית את הדמיון".

"הצבע אידאלי לכל גווני העור כהים ובהירים כאחד", אומר גורו המייקאפ בועז שטיין. "סוד קסמו הוא בנוכחותו של גוון סגול ייחודי המספק לבעלות העור הבהיר מראה קר אריסטקרטי ואצילי ומנגד לבעלות עור בגוון ביניים עד כהה אפקט מרשים ונוכח. ככל שגוון העור כהה יותר כך "הסחלב הקורן" יבוא לידי ביטוי בעוצמה מודגשת יותר". אל החגיגה המלבלבת הצטרפו גם מותגי הלק: צ’יינה גלייז, קולור קלאב -ORLY שבחרו להעניק לצמח מקום של כבוד. מבין השלושה הגדילה ועשתה יצרנית הלק הניו יורקית קולור קלאב  אשר השיקה את קולקציית blossoming ובמרכז הקמפיין שלה מככב "כובע" רחב ששוליים שכול כולו עוצב בדמות הסחלב.
מותג הלקים orly
שיק תמרוקים"השנה בחרה גם חברתנו לצרף ניחוח של פרחי אורכידאה לסדרת מוצרי  CHIC SPA.  פרחי הסחלב ידועים ביופיים המרהיב והאקזוטי ואף וזכו לכינוי "פרחי האהבה" אך הם ידועים יותר בריחם המשכר.  בתרבויות קדומות אף הפיקו מהם שיקויי אהבה ומשמעותם הייתה סמל לבריאות, אהבה ויופי.  הניחוח החדש הצטרף לסדרת מוצרים מגוונת המאפשרת שימוש ביתי במוצרי ספא ואמבט על בסיס יומיומי. הניחוח משלב תמציות ריח של  סחלב פרפרני הנפוץ ביותר וסחלב אנטולי – בעל צבע ורוד ענוג", אומרת סימה מלכה  מדריכת המותג שיק תמרוקים. גם סימונה אפלבאום, המדריכה ראשית ב’גרנייה’  מציינת כי הסחלבים ידועים ביופיים, אך היא מוסיפה ומדגישה כי התכונה המרתקת ביותר של הצמח היא אריכות חייו יוצאת הדופן. "לפרח הסחלב יכולת עצומה לשרוד ולהתאים את עצמו לתנאי השטח. הוא מסוגל להגן על עצמו מפני התייבשות ושורשי האוויר שלו מאפשרים לו לספוג את הלחות ואת הגשם סביבו. מכאן, יתרונותיו בטיפוח עור הפנים".

אז בין אם תרצו לאמץ את דבריה של אייזמן ובין אם גם אתן מחכות בציפייה דרוכה מדי דצמבר למוצא פיה, כדאי שתפנימו שמי שחפצה להיות בעניינים ולחוש עצמה רלוונטית, אופנתית ועכשווית חייבת לאמץ לעצמה תכף ומיד פריט סגול כלשהו, שכן הניסיון מלמד שיש לאייזמן ולחבריה לוועדה ב’פנטון’ השפעה לא מבוטלת על מה שקורה בעולם העיצוב, בחנויות, בבתים פרטיים ובמגירות התחתונים והגרביים ובשידות האיפור והלקים של מיליוני צרכניות ברחבי העולם.
 למעלה ימין בועז שטיין, שמאל למעלה גרנייה, למטה ימין קולור קלאס,למטה שמאל essie
ימין שפתונים, משמאל בועז שטיין

צ’יינה גלייז

שמלה של מוסקיני ולקים של orly



עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור