חיפוש באינדקס עסקים

צבעוניות עמידה במים – רוית אסף

פורסם מאת: בתאריך: 24 יולי 2012

צבעוניות עמידה במים – רוית אסףברשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף, הצטלמה הפקת קיץ רטובה בניצוחו של בן רביבו מאפר ומורה בכיר בבית הספר. ההשראה הייתה צבעוניות ססגונית חצופה של קיץ חם ותוסס לצד טרנדים אופנתיים בתחום האיפור. התוצאה רוית אסף בצילומים שלא הכרתם.

ההשראה: צבעוניות המטפחות של מעצבי העל דולצ’ה גאבנה תוך התייחסות לפלטת הצבעים השולטת בעונה. ההדפסים בהשפעת סגנון ה"רוקוקו" שובר המוסכמות הקלאסיות המתהדרים בצבעוניות מסולסלת עד מצועצעת.

רביבו מציין כי "בחירת גוונים פסטלים רכים ונשיים לצד צבעוניות עוצמתית בעלת נוכחות כובשת היא זו שיוצרת את הניגודיות בדיוק כמו באופנת מטפחות המשי של מעצבי העל האיטלקיים. מחד הדפסים צבעוניים ונועזים מלאים בקישוטיות מעוגלת ומעוקלת לצד צבעי ניאון בעלי חוזק נוכחותי ומאידך טקסטיל רך, נעים, חלק ועדין – משי. כל זה בא לידי ביטוי בכל מראה איפור מצולם בהפקה המשלב נוכחות של מנעד גוונים קריר, פסטלי רך ומתקתק כגון, ירוק-מנטה, ורדרד-בייבי וכתמתם-קורל לצד קריצה צבעונית תוססת משנות ה-80 של אדום, כחול, כתום וורוד פוקסיה. הקלות האלגנטית לצד קסם הצבעוניות, יוצרת מלוא תשומת לב ".

אסף מוסיפה ואומרת כי "הטרנדים העיקריים הבאים לידי ביטוי הם עיניים מודגשות באמצעות צלליות במראה בלתי מוקפד עם קווי אייליינר גרפיים מדויקים או לחילופין שפתים עוצמתיות עם פיגמנט משתלט לצד עיניים מאופרות במראה רך ונוגה".

"אך טבעי היה לשלב בין טקסטורות מבריקות וזוהרות אפילו עם טאץ’ מטאלי לצד מרקמים מנוגדים להם במראה מאט ואחיד" מוסיף רביבו. לא פסחנו על שימוש מוגזם במסקרה עמידה על מנת ליצור הדגשת העיניים.

מראה וינטאג’ שובר מוסכמות לוקח אותנו למחוזות שנות ה-80 שהיו טבולים בצבעוניות עזה ואנרגטית מלאה באופטימיות. ספקטרום רחב של צבעים וגוונים באים לידי ביטוי על העפעפיים ו/או על השפתיים כאשר עור הפנים שומר על מרקם אחיד וחלק.

 

 

צבעוניות עמידה במים – רוית אסף

קרדיטים:

  • הפקה: בית הספר לאיפור מקצועי רוית אסף
  • איפור, שיער וסטילינג: בן רביבו
  • עוזרת הפקה : שרית משיח
  • צילום OM סטודיו לצילום
  • בגדי ים- ונסה ברנס
  • אקססוריז, תכשיטים ומטפחות – לוני וינטג’
  • פרזנטורית – רוית אסף

 



עמוד זה נצפה: 489 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור