חיפוש באינדקס עסקים

צאו בעקבות החלומות שלכם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ספטמבר 2011

קסטרו בקמפיין לכבוד השנה החדשה עם מסר חברתי אופטימי

קסטרו בקמפיין לכבוד השנהקסטרו יוצאת בקמפיין חדש לקראת השנה החדשה בכיכובם של הפרזנטורים השחקנית גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן וקוראת לכולם: צאו בעקבות החלומות שלכם.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל השקת הקמפיין:
"כהמשך טבעי לקמפיין הקיץ האחרון שלנו, בו קראנו לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה, החלטנו להמשיך ולחזק את המסר החברתי ולצאת בקמפיין אופטימי מלא שמחה, אהבה ותקווה הקורא לכולם לצאת בעקבות החלומות שלהם.
הדרך להגשים את החלומות שלנו מתחילה בחלום עצמו שהוא הבסיס ליצירה ולעשייה. דווקא בימים אלה חשוב לחלום, מותר לחלום וצריך להאמין בעתיד טוב יותר, לצאת בעקבות החלומות של כל אחד מאיתנו ולהגשים אותם".

סרט הפרסומת בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון ₪ יעלה ביום שלישי  ה- 20.9.2011 למשך כשבועיים בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט, בפייסבוק ובYouTube  של קסטרו


קסטרו בקמפיין לכבוד השנהקמפיין הפרסום של קסטרו לחורף 2012 מלווה במניפסט אופטימי המוקדש לכל החולמים:
הרגע הזה מוקדש לכל מי שאי פעם חלם.
זה הזמן לעוף.
מי שחולם להגיע רחוק,
מי שחולם למצוא אהבה,
מי שחולם לאבד את הבושה.
לזה שחולם לפתוח קפה,
לזו שחולמת להפסיק למלצר,
להיא שחולמת על אי בודד ולהוא שחולם לא להיות בודד לעולם.
להיא שחולמת לחזור לסבנטיז, להוא שחולם לחזור להיא.
לזו שחולמת לכבוש את העולם,
לאלו שחולמים על עולם שקט יותר, עם הרבה יותר אופניים.
למי שחולם את הקולקציה הבאה, את הסטארט אפ הבא, את המהפכה הבאה
ולזה שחולם שהרגע הזה לא ייגמר.
זה הזמן לעוף.  צאו בעקבות החלומות שלכם.

על הקמפיין החדש:
כהמשך טבעי לקמפיין הקיץ האחרון שלנו, בו קראנו לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה, החלטנו להמשיך ולחזק את המסר האופטימי ולצאת בקמפיין מלא תקווה, שמחה ואהבה הקורא לכולם להגשים את המאוויים שלהם:  "צאו בעקבות החלומות שלכם".

סרט הפרסומת צולם על רקע שמים תכולים ולצד גל גדות ויונתן ווגמן צולמו בהילוך איטי 20 ניצבים נוספים כל אחד עם חלום אחר משלו.

קמפיין הפרסומת של קסטרו יכלול סרט פרסומת אשר ישודר החל מיום שלישי ה 20.9.2011 בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט, בפייסבוק וב YouTube  של קסטרו למשך כשבועיים, בהשקעה כוללת של כ 3 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

על הפעילות האינטראקטיבית בקמפיין – קיר החלומות של קסטרו:
החלטנו לשתף את הגולשים ולתת להם מקום לספר על החלומות שלהם. בדף הפייסבוק של קסטרו ייבנה קיר חלומות וכל גולש יוכל להוסיף את החלום שלו לקיר, לנחש מה חבריו חולמים ולגלות האם הם מזהים את החלום שלו.

על השיר המלווה את הקמפיין:
השיור המלווה את הקמפיין נקרא:HOW DEEP IS YOUR LOVE  . זהו הסינגל הראשון והסוחף מתוך האלבום החדש של להקת האינדי הניו-יורקית THE RAPTURE.  , אלבום שכולו פופ, פאנק ודיסקו.



עמוד זה נצפה: 356 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור