חיפוש באינדקס עסקים

פרגולות חשמליות: הפתרון האטרקטיבי של חברת סוככי הזהב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2019

כדי להקים פרגולה עד לפני כמה שנים נאלצנו להגיע לרשות המקומית, להגיש בקשה, להיערך לבדיקות, הערכות של מהנדס או שמאי מטעם הרשויות ולהמתין חודשים עד שנקבל את ההיתר המיוחל לכאן או לכאן. ואז הגיע "חוק הפרגולות" וטרף את הקלפים: כל אחד יכול לבנות ללא אישור או היתר, אך עליו לעמוד בתנאים מסוימים שנקבעו בחוק. והרי זה פלא – פרגולות רבות, גדולות ומרשימות מקשטות את חצרות ומרפסות ישראל ומאפשרות לכל בית ליהנות מהצללה נעימה, מקום נוח לאירוח ומנוחה וגם מקום איכותי לקפה של הבוקר. וככל שהצורך בפרגולות התרחב, נוצרו גם פתרונות מעוצבים מאלומיניום באיכות גבוהה, המבטיחים מוצר אלגנטי ופרקטי שישמש אתכם שנים רבות.

הפרגולות החדשניות של סוככי הזהב

לחברת סוככי הזהב מבחר גדול ואיכותי במיוחד של מערכות הצללה ופרגולות מהדור החדש והמעוצב, חסינות מפני תנאי מזג האוויר ובעלות סגירה חשמלית מתוחכמת שתאפשר לכם ליהנות מהשמש או הצל בהתאם למזג האוויר, הרצון ומצב הרוח. החברה מייצרת פתרונות רבים בהתאמה אישית ותוכל לספק לכם את הפתרון האולטימטיבי עבורכם, משלבי התכנון המוקדמים של זיהוי הצורך והשימוש ועד לשלב הבנייה וההתאמות הנדרשות, בהתאם לחוק הפרגולות ולתנאי היתר הבניה הקיימים של הבית.

פרגולות חשמליות

מדובר באחד המוצרים האטרקטיביים ביותר לחצר והגינה שבו תוכלו לפתוח את קירוי המבנה ולחשוף אותו לכיפת השמיים בלחיצת כפתור. פרגולות אלה מתבססות על האלומיניום שידוע בעמידותו הרבה בפני כל תנאי מזג האוויר, מה שהופך אותן למודרניות ונוחות יותר לשימוש מודולרי וגם למשדרגות חזות החצר וערכו של הנכס. ההתקנה של פרגולות חשמליות מתבצעת באמצעות מנוע או מנואלה הנעות על פני מסילה לכל זווית אפשרית וכך מוענקת לכם השליטה המלאה על כמות הצל והאור, כניסת האוויר וחסימת הגשמים בכל רגע נתון. למרות שהן יקרות יותר מהתקנה של פרגולות העץ המסורתיות, שומרות פרגולות חשמליות מאלומיניום על תכונותיהן הרבות ומבטיחות מבנה שאיננו נסדק, מחליד, מתקלף או נדלק. הן אינן דורשות תחזוקה שוטפת ונותרות יפות כחדשות גם לאחר שנים שהן מתגוררות אצלכם בגינה או המרפסת. מדובר על מבנה שמתאים לגינות או לשטחי חוץ גדולים בעיקר והוא משווק במבחר צבעים, סגנונות ודגמים.
אם תרצו תוספות מיוחדות, צוות המקצוענים של החברה יוכל לשלב גם תאורה במסגרת ההתקנה (נדרשת נקודת חשמל סמוכה) או סגירות צד מחומרים קלים ואיכותיים שיאפשרו לכם ליהנות מהחוויה החיצונית ועדיין לשהות בתוך מתחם פנים סגור ומוגן.

באתר סוככי הזהב תוכלו להתרשם ממגוון עבודות החברה, דגמי פרגולות חשמליות מאלומיניום, פרגולות עץ, סוככים ממגוון סוגים ושפע פתרונות הצללה.



עמוד זה נצפה: 401 פעמים