חיפוש באינדקס עסקים

פעם שלישית גלידה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 אפריל 2010

 

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמרה היום כי החברה מעלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ 4 מיליון ₪, לסדרת קרמיסימו "רגעים של קסם".
לאחר שני קמפיינים מוצלחים שנתיים ברציפות ועל מנת לחזק את הערך של גלידה כחלק מההוויה המשפחתית נבחר הזוג: עלמה זק ואלון נוימן. זו השנה השלישית של שיתוף פעולה על גבי המסך לזוג זק נוימן עם גלידת שטראוס.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
הפרסומת לטלויזיה תעלה היום.

פעם שלישית גלידה
פעם שלישית גלידה



עמוד זה נצפה: 380 פעמים