חיפוש באינדקס עסקים

פותחים את שנת 2016

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 דצמבר 2015

CND  מותג הציפורניים האמריקאי 

מצליח לכבוש את ליבן של מאות טכנאיות ציפורניים בכנס למצוינות מקצועית.
כשהמטרה היא להיות משאב מקצועי ונאמן ביותר עבור טכנאיות הציפורניים היה ברור כי הכנס של המותג בישראל יהיה גדוש בהן. האמריקאים באו להשקיף מהצד, הציצו ונכבשו במנטליות התוססת . 
 
כנס בונות ציפורניים
 
רגע לפני שננעלת לה השנה האזרחית, בהנהלה הראשית של CND  העולמית חשבו כי אין מקום טוב יותר על הגלובוס לפתוח את 2016  חוץ מהמדינה הקטנה במזרח התיכון – ישראל.  למעלה מ- 450 טכנאיות ציפורניים התקבצו להן בבוקר חורפי בצפון הארץ והשתוקקו  להיחשף לשיטות העבודה האחרונות לחידושים ולכל הטרנדים החמים שנחתו פה היישר מארה"ב. 
 
לצורך העניין גוייסה אלופה אמתית  קלי מלאניטו המשמשת כמנחה מקצועית של קבוצת השגרירות הבינלאומיות של  CND העולמית, אשר ריתקה במשך שעות, את מאות נשות המקצוע שנכחו וגמעו בצימאון גדול כל חידוש, טכניקת עבודה, טיפ מקצועי המהווה עבורן חידוש אמיתי.
 
מהממת
 
הנושא העיקרי שכבש את ליבן של המשתתפות היה סדנת צפייה בהנחייתה של קלי שהציגה מהפך אמיתי למבנה ציפורן טבעית בעזרת אבקה ונוזל אקריל.  מיומנות גבוהה של המציגה חוללה פלאים במבנה של ציפורן הצומחת כלפי מעלה, ציפורניים במבנה רחב, ציפורניים שטוחות ופחוסות והקשה מכל ציפורניים כסוסות.  היכולת לעצב מחדש מבנה של ציפורן קיים וליצור מבנה אופטימאלי ע"י טכניקות עבודה שונות בשימוש אבקה ונוזל אקרילי בהחלט חיזקו את העובדה כי הכל אפשרי. 
 
CND
 
את נפלאות טכנולוגיית "פרו לייט" ציינו ב CND  כתפיסה חדשנית ומהפכנית המסייעת לקיבוע הפיגמנטים בלקים. טכנולוגיה זו מסייעת לפיגמנטים בלקים עמידים, להגביר את עמידותם באור ולהימנע מהצהבה. זו מהווה היום חלק בלתי נפרד מהטופקוט המהווה שכבת כיסוי המבטיחה ללק רגיל עמידות עד שבוע ימים. אין ספק כי פיתוח הטכנולוגיה ויתרונותיה מהווים מענה לנשים הנאמנות ללקים הקלאסים.
 
cnd
 
"זוהי התרגשות עצומה כי ההנהלה הבכירה של CND מצאה לנכון להגיע היישר למדינתנו הקטנטונת מתוך זיהוי הפוטנציאל הגדול שיש בענף המקצועי והמקומי. עשינו כברת דרך מאז החלנו את פעילותנו בארץ והחשוב ביותר כי טכנאיות הציפורניים מאמינות במותג ובערכיו המקצועיים, אלמלא הן זה לא היה קורה"
מדגישה אמי טאווס בעלת המותג CND ישראל. 
 
אמי טאווס בעלת המותג CND ישראל
 
דניס דנטה מנהלת השיווק העולמית לא הסתירה את פליאתה מהנוכחות והמעורבות המקצועית של המשתתפות ואת בקיאותן בתחום. "אנחנו מאמינים כי היצירתיות שלנו בפיתוח מוצרים  והיכולת שלנו לתמוך ולחלוק תוכניות לימוד חדשניות עם הנציגויות שלנו בעולם, היא הדרך האמתית שלנו להצליח. אין ספק כי הצלחתנו בכל מדינה ומדינה תלויה בעיקר בעומדים בראשה של הנציגות באותה מדינה.  מבנה אישיות נכון,  הרצון לחדש, ללמוד ולהתפתח ומעל הכל רמת מקצועיות גבוהה הם תנאי להצלחה – בישראל מצאנו את האנשים הנכונים ". 
 
cnd
 
לאחר ארוחת צהרים חגיגית, חתם את האירוע נושא הנייל-ארט המרתק כל פעם מחדש את טכנאיות הציפורניים. השילוב בין לקים עמידים לג’ל-לק יצרו טכניקות חדשניות אשר כבשו את המשתתפות ההמומות מאינסוף שיטות עבודה המאפשרות תוצאות מרהיבות.  כן כן אז מי שחשב שאין כבר מה לחדש בתחום הציפורניים מסתבר שטעה וזה מבלי לחשוף את המהפך האמיתי שצפוי לנו בחודשים הקרובים כשנציגי המותג האמריקאי מקפידים לא לחשוף אף פרט מהחידושים הצפויים. "כל דבר בזמנו" הם הבטיחו ולנו בהחלט יש למה לצפות. 
 


עמוד זה נצפה: 495 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור