חיפוש באינדקס עסקים

פורטל אומנויות הלחימה של ישראל: סוף סוף בית לענף הספורטיבי הגדול במדינה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2019

פורטל אמנויות הלחימה של ישראל הוקם במטרה להפוך לבית של אמנויות הלחימה מכל הסוגים והסגנונות ולהגיש לכל הקהלים, המינים והגילאים בישראל אתר מקצועי ומכובד לאיתור מאמנים לאומנויות הלחימה מכל הסגנונות הקיימים. האתר כולל מערכת סינון פשוטה שתאפשר לכם לבחור את אזור המגורים, סגנון האימונים הרצוי וטווח הגילאים. כל תוצאה מכילה בתוכה רשימת מאמנים מעודכנת, כאשר בלחיצה על כל מאמן תוכלו לצפות במידע לגביו, רקע והכשרה, גלריית תמונות וגם טלפון נייד אישי של אותו מאמן עם אפשרות לשיחה או שליחת הודעה. בנוסף תוכלו להשתמש במערכת שליחת ההודעות של האתר במידה ותרצו שהמאמן יצור איתכם קשר ולא להיפך.

מציאת מאמנים בכל הסגנונות תוך 3 דקות

האתר כשלעצמו לא מציע את האימונים עצמם אך הוא נועד לתווך את תחום אומנויות הלחימה לקהל הרחב ולאפשר לענף לקבל במה מכובדת וראויה במרחב הדיגיטלי, שעד היום לא התקיימה באופן יעיל ומסודר.
אתר אומנויות הלחימה כולל מגוון רחב של סגנונות לחימה עתיקים ומופלאים, שעם השנים שונו כדי להתאים לתקופה המודרנית, שוכפלו והופצו למיליונים. כיום כל הפעילויות הללו ניתנות לתרגול רצוף כבר מגילאי 4-6 ועד בכלל, כאשר כל מאמן יכול לקיים מפגש שעתי לכל אחת מקבוצות הגיל הללו וללמד בהתאם לרמה.
עולם אומנויות הלחימה כולל בתוכו שני סוגים עיקריים: טכניקות לוחמה תחרותיות וטכניקות לוחמה לשם התרגול והפיתוח האישי בלבד. לכל אחד מהענפים יש יתרונות משלו כך שהבחירה הממוקדת צריכה להתבסס על המוזה והרצון של כל אדם לגופו ולא רק מפאת הרצון להצטיין ולהתבלט דרך אמנות לחימה כלשהי. חלק מהטכניקות התחרותיות יוכלו לאפשר למתאמנים כעבור תקופה להשתתף בטורנירים, תחרויות מקומיות, אליפויות ובמקרים שבהם ספורטאי קטן ושאפתן חולם להיות אריק זאבי הבא, להגיע אפילו למעמד אולימפי.

דוגמאות לענפי לחימה תחרותיים:

אגרוף תאילנדי – אחת מאומנויות הלחימה האהובות והמבוקשות ביותר בישראל בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. השיטה מתמקדת בטכניקות נחושות להבסת היריב בזירה תוך הפעלת אנרגיה וניסיון לערער על שיווי המשקל של היריב תוך סדרה של פעולות התקפה מפוארות.
ג'יוג'יטסו ברזיאלי – שיטה מודרנית ואפקטיבית עם אחד מסיפורי המסורת המדליקים והמרתקים ביותר. זוהי אמנות לחימה משולבת וספורט קרבי (MMA) שנשענת על אסטרטגיית קרב פשוטה עם שאיפה לצמצום טווחים, ביצוע נעילות, בריחים ומעבר מיידי בין מצבי הכנעה שונים.
היאבקות – אחד מענפי הלחימה היוקרתיים שמנוהל באחד משניים: חופשית לשם ההנאה ויוונית-רומית שהיא גם ספורט אולימפי. היאבקות היא עולם ענק של כוח, אסטרטגיה, סגנון ושאפתנות. המון לפיתות, הדיפות וכוח מתפרץ, לוחמה פיזית ממכרת וסוחפת עם לא מעט גאווה למצטיינים בה.

דוגמאות לענפי לחימה אל-תחרותיים:

טאקוונדו – אמנות לחימה קוריאנית עתיקת יומין שנועדה להקנות אורח חיים בריא ומודעות גופנית כבר מגיל צעיר ובדרך מעניינת עם המון עניין. הטאקוונדו כולל תרגול תקיפה והגנה תוך ביצוע בעיטות ומכות ידיים, היחלצות מתוקפים בעלי נשק חם או קר ותורה שמתאימה את עצמה לשלבי ההתבגרות של הילדים גם מבחינת האיסורים על מכות מסוימות מתחת לגיל 12, מה שהופך אותה לטכניקה בטוחה מאוד לתרגול.
קפוארה – אחת הפעילויות הקצביות והסוחפות, לצלילי כלים אתניים ובמעגל. אימון דינמי שמשלב ידיים בהגנה ורגליים בהתקפה, עבודה פיזית רצופה

ושמירה על שיווי המשקל. ככל שמתקדמים באימונים רוכשים יכולות גבוהות ואקרובטיות כמו סלטות, גלגלונים, עמידות ידיים ומעברים מהירים.
קונג פו – הסינים תמיד ניסו לפצח את שיטת החיים הארוכים והבריאים והקונג פו הוא שיטת הדגל שיכולה להגשים זאת. טכניקה של פיזיות מרהיבה, פיתוח גוף גמיש, חזק וזריז שנכון לביצוע בעיטות, הטלות, אגרופים וגלגולים בהתרעה של מאיות השנייה ודרך מכוננת ליצירת אורח חיים בריא גם בקרב מבוגרים.
שלל טכניקות קרב מפוארות, מסורות לחימה וטקטיקות התקפיות מחכות לכם בפורטל אמנויות הלחימה של ישראל. זה הזמן לצפות במבחר הרחב הקיים בישראל ולבחור מאמנים מקצועיים קרוב לבית, שיכניסו אתכם לכושר ויביאו אתכם למימוש הפוטנציאל והפיתוח האישי ברמות הגבוהות ביותר.

 



עמוד זה נצפה: 508 פעמים