חיפוש באינדקס עסקים

פולגת משיקה קולקציית קיץ 2013 לחתנים

פורסם מאת: בתאריך: 1 מאי 2013

פולג משיקה קולקציית קיץ 2013 לחתניםקולקציית קיץ 2013 לחתנים מבית פולגת
פולגת  – רשת האופנה היוקרתית והאיכותית לגברים המציעה מגוון רחב של פריטים באיכות גבוהה. הסטנדרט של פולגת מהווה נדבך חשוב באופנת הגברים בישראל. מוצרי הרשת מתהדרים בחומרים איכותיים ובגזרות עדכניות.  הקולקציה משלבת פריטים מחויטים לצד פרטי לבוש המתאימים לשימוש יומיומי.

ברשת פולגת משווקים באופן בלעדי שני מותגי אופנה יוקרתיים: DANIEL HECHTER ו MAX MORETTI. החזון של רשת פולגת הוא לשוות לחתן מראה מושלם, מחמיא ומהודר.

הגשמת החזון נעשית ע"י שימוש בגזרות בעלות מנעד רחב הנותן פתרונות למגוון לקוחות המבקשים  להראות במיטבם ביום החשוב והמרגש בחייהם .

מוצרי פולגת עשויים בקפידה על פי כללי חייטות ותפירה מחמירים. על מנת להגיע לתוצאות מיטביות, נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר. הערך המוסף בא לידי ביטוי בעמידות האריגים ושמירה על מראה עדכני גם לאחר זמן רב, כך שהחתן יכול ליהנות מהמוצר באירועים נוספים.

פולג משיקה קולקציית קיץ 2013 לחתניםלהלן מספר הצעות לעונת החתונות של קיץ 2013 מבית פולגת:
1. ההצעה הקלאסית:
חליפה בצבע כחול נייבי, העשויה 100% צמר משובח, בטוויית חוטים איכותיים ודקים, המותאמת  לשימוש באקלים הישראלי. בעונות האחרונות נכרת מגמת התחזקות משמעותית של צבע זה. חליפה זו תשווה לחתן מראה דרמטי ומכובד. חליפה זו תתאים מאוד לכל גווני החולצות הכחולות בשילוב עם עניבה בטון דומה או כמובן חולצה לבנה. חליפה זו בפולגת מעוצבת בצורה עדכנית עם חיתוכים חדשים ומחמיאים.

2. ההצעה העכשווית/ טרנדית:
הצבע השחור חוזר לטרנד כפריט חובה והדבר כמובן מתבטא גם בעולם החליפות. ניתן לראות חזרה שלו אצל כל המעצבים בחו"ל בקולקציות המשלבות שחור ולבן כפריטים גרפיים. החליפה השחורה בפולגת קיימת בגזרה סלים מחמיאה וגם בגזרה קלאסית ומאפשרת התאמה של הטרנד למגוון לקוחות. נוסף לחליפה השחורה קיימת מגמה בה גוונים בהירים של כחול תופסים תאוצה ומעניקים טוויסט אחר לחליפה הנייבי. החליפה העכשווית מקנה ללובש מראה ארוך ומעודכן הנוצר ע"י דש בחיתוך צר ועמוק וגזרה הקרובה לגוף של הז’קט והמכנסיים. את החליפה ניתן להשיג בצבע שחור או כחול. שניהם יראו מצוין בשילוב חולצה לבנה וחגיגית. כמו כן נכון ללבוש כיום חולצות בצבעי פסטל כגון סגול לילך, ורוד בהיר או כחול רויאל חזק בעיקר עם חליפה שחורה. ניתן למצור כמובן מגוון חולצות בגזרת סלים ורגולר להשלמת המראה העדכני.

3פולג משיקה קולקציית קיץ 2013 לחתנים. חליפת נאו- טק (טכנולוגיה חדשה):
חליפה בצבע אפור בהיר המשדרת אביביות. בבד החליפה שזורים חוטים בצבע תכלת המשווים לבד חיוניות ומנטרלים במידה מסוימת את המראה האפור. הטכנולוגיה החדשה באה לידי ביטוי בהרכב הבד – להבדיל מחליפות אחרות, ניתן לכבס את החליפה במכונת כביסה ביתית. שימוש בטכנולוגיה זו מאפשר מראה רענן גם לאחר לבישה ממושכת ונשנית. בחליפה זו יוכל החתן לשמור על מראה מוקפד גם בשלבים היותר המאוחרים והתזזיתיים של החתונה. מומלץ לשלב חולצה ועניבה בעלי גוון תכול שיצרו יחסי גומלין עם בד החליפה. להשלמת המראה היוקרתי, עומדת לבחירת החתן קולקציית חגורות ונעלי MAX MORETTI העשויות 100% עור ומיוצרות באיטליה.

4. חליפות במהדורה מוגבלת:
בכל עונת קיץ מתוכנן דגם ייחודי ממבחר בדים וצבעים שונים,  המוזמן ומיוצר בכמויות מצומצמות ביותר. המהדורה המוגבלת תורמת לתחושת הייחודיות המשתלבת היטב עם ייחודו של יום החתונה. בחליפות אלה יבוא לידי ביטוי אופיו של הלקוח ויתאפשר להשתמש בבדים נועזים בעלי ברק או מרקם שונה ועם זאת עדיין ישמר המראה האלגנטי.

5. האופציה הקלילה:
בימינו ניכרת מגמה של חתנים הבוחרים להינשא בחולצה ומכנסיים בלבד, עם או בלי עניבה. גם עבור אלו, ישנם פתרונות התואמים את תפיסת עולמנו בפולגת. אנו ערוכים עם מגוון אפשרויות שיהלמו רעיון זה. לאלו הבוחרים באופציה זו, היצע מרהיב של חולצות חגיגיות – חלקות לצד אפשרויות נועזות יותר בהן ישנם פסי אורך בצבעים שונים. למעוניינים, ניתן לשלבם עם עניבה בצבע תואם או קונטרסטי המחזק את הכיוון הצבעוני אליו החתן שואף. מומלץ שימוש בגוון מסוים באחד מפרטי הלבוש של החתן, היכול ליצור קישור עם שמלת הכלה. כך נוצר דיאלוג בין  חליפת החתן לשמלת הכלה למראה הרמוני המדגיש את סמליות טקס הנישואין.

אביזרים משלימים מבית פולגת

חולצות:
כל חולצות DANIEL HECHTER ו MAX MORETTI עשויות 100% כותנה. רובן עוברות תהליך NON IRON המאפשר גיהוץ קל ועמידות לאורך זמן גם לאחר פעילות נמרצת על רחבת הריקודים. חולצות בעלות צבע בהיר ואחיד יעניקו מראה רשמי לעומת חולצות בצבעים עזים כגון שחור, אפור, כחול רויאל, טורקיז וסגול שיאפשרו אמירה אישית של החתן (או של הכלה…).

עניבות:
בחנויות רשת פולגת קיים היצע גדול של עניבות בצבעים, דוגמאות ומרקמים שונים. כל העניבות עשויות מ 100% משי משובח. ישנן עניבות צרות ורחבות. העניבות הרחבות יהלמו לקוח בעל מבנה גוף רחב בעוד העניבות הצרות יחמיאו לחתנים בעלי מבנה גוף צר יותר. הצוות המקצועי יסייע ללקוח בהתאמת העניבה הנכונה להשגת  התוצאה המיטבית. אנו ממליצים ליצור קישור צבעוני בין העניבה לפריטי הלבוש האחרים. לשמירה על  מראה סולידי, רצוי שגוון העניבה יהיה בהיר יותר מצבע החליפה.

נעליים וחגורות:
להשלמת מראה "פולגת"  ישנו מבחר מוקפד של נעליים וחגורות מבית היוצר של MAX MORETTI. אביזרים אלה מיוצרים מחומרים איכותיים ובמפעלים העושים שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות באיטליה,  ועוצבו בהתאמה ממוקדת לקולקציית החליפות והחולצות של החברה. כל זאת על מנת לגבש מראה גברי, מעודכן, מחויט ומכובד
 



עמוד זה נצפה: 479 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור