חיפוש באינדקס עסקים

פדני תכשיטנים – קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יולי 2010

 

רשת התכשיטים – פדני תכשיטנים, משיקה את קולקציית סתיו חורף 2010 הכוללת מגוון רחב של תכשיטים מעוצבים ובתוכם שני קולקציות חדשות של מותגי תכשיטים עולמיים – המותג האיטלקי Palmiero והמותגפדני תכשיטנים - קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010 הבינלאומי היוקרתי Stefan Hafner.
קולקציות נוספות ייחודיות מבית פדני תכשיטנים, כוללות עיצובים של יהלומים ואבני חן וכן חידוש מרענן מתוך Casual by Padani – מגוון צמידי עור צבעונים אופנתיים בשיבוץ יהלומים
  
מותג Palmiero
פדני מציגה קולקציה חדשה של המותג האיטלקי הבינלאומי הנושא את שמו של המעצב Palmiero. הקולקציה עשירה בעיצוב יוצא דופן, פיסולי, מאוד יצירתי הבודק גבולות של צורה גודל וצבעוניות. ההשראה לסגנון האופייני לבית יוצר זה מגיעה מעולם החי והצומח ואין תכשיט אחד הדומה למשנהו. בקולקציה נעשה שימוש ביהלומים ואבני חן המשובצים בצפיפות ועוטפים את התכשיט מכל צדדיו, הדבר תורם ומדגיש את הצורות הפיסוליות ומוסיף עושר, ברק ויוקרה.
התכשיטים עשויים מזהב אדום, צהוב או לבן, ומשובצים ביהלומים לבנים, יהלומים צבעוניים, ספירים כחולים, וורודים ואף אבנים חצי יקרות כמו Tourmaline ו-Tsavorite.
ניתן למצוא בקולקציה תליונים, טבעות ועגילים תואמים.
מחיר: החל מ-39,160 ש"ח.
  
מותג Stefan Hafnerפדני תכשיטנים - קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010
פדני מציגה קולקציה חדשה של מותג התכשיטים היוקרתי Stefan Hafner, בית יוקרה בינלאומי שהחל את דרכו בשנת 1967, ומאז התמחה והציג מגוון עשיר של תכשיטי יוקרה עתירי יהלומים המשולבים באבני חן יקרות תוך חיפוש אחר עיצוב אחר, מעניין ושונה.
בקולקציה ניתן למצוא סט יוצא דופן של ענק ועגילים, המביא אינטרפרטציה מקורית לפרחים. הפרחים מעוצבים כציור דו-מימדי עשויים מזהב לבן משובץ ביהלומים לבנים ושחורים.
בנוסף, ניתן למצוא מגוון של טבעות מרשימות בצורתן וגודלן, העשויות זהב אדום ומשלבות יהלומים לבנים, ספירים וורודים ואבני רובי.
מחיר: החל מ-16,330 ש"ח.
  
עיצובים חדשים מתוך Diamond Collection by Padani

One of a Kind
שני צמידים יוצאי דופן בעלי גודל, נוכחות ועוצמה. צמיד רחב קשיח עשוי מזהב לבן, המציג אלמנט גראפי של מעוינים המשובץ ביהלומים.
הצמיד השני הינו רחב וקשיח בעיצוב שונה העשוי אף הוא מזהב לבן, ומעוצב בדוגמת תחרה עדינה המשובצת ביהלומים.
הרקע השחור נעשה תוך שימוש בעור של חתול ים צבוע הניתן להסרה.
  
Classic by Padaniפדני תכשיטנים - קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010
שילוב ומשחק בין יהלומים בצבעים וחיתוכים שונים. התכשיטים, עשויים זהב 18 קרט, משלבים זהב צהוב ולבן וייחודם נובע משילוב הצבעים והחיתוכים של היהלומים.
העיצוב משלב משטחי יהלומים לבנים קלאסיים עם יהלומים בגוונים של חום, צהוב וקוניאק החתוכים בצורות אבסטרקטיות יוצאות דופן.
התוצאה – קלאסיקה ואיכות תוך שמירה על אמירה חדשה ומעניינת. הקולקציה כוללת תליונים וטבעות תואמות.
  
תנועה, זרימה ודרמה
קולקציה הלוקחת פרחים, סרטים ופפיונים מאופי התקופה הרומנטית שאנו נמצאים בה היום, ונותנת להם אינטרפרטציה אחרת, חדשה ומרעננת.
החידוש בעיצוב הוא הקונטרסט והדרמה הנוצרת במפגש בין משטחי הזהב הלבן המשובצים בצפיפות ביהלומים ובין קו האמייל השחור העוקב ומדגיש את הצורה על כל פיתוליה.
התוצאה הינה עשירה ואלגנטית.
בכדי ליצור תכשיט המתאים לענידה במשך היום, מציעה הקולקציה טבעות עשויות מזהב אדום בגימור מבריק, פדני תכשיטנים - קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010כאשר רק המרכז והשוליים משובצים ביהלומים שחורים או לבנים. ההשתקפויות בזהב מעשירות את התכשיט כולו.
  
Color Stones
עיצוב חדש של תליונים שבמרכזם אבני Tourmaline ירוקות וורודות, גדולות במיוחד, בעלות צבע ואיכות נדירים. המסגרות משובצות היהלומים, העוטפות את האבן בכל תכשיט, שומרות ומדגישות את צורתה ויופייה. עיצוב התליה, שרשראות הזהב המרשימות והמנעולים, שעוצבו אף הם בקפידה, מציעים תכשיט מרהיב, עוצמתי ואיכותי. לכל תליון ישנה גם טבעת תואמת.
עיצוב חדש אחר –  סט של תליון, עגילים וטבעת המציע שילוב צבעוני מעניין של אבני Peridot ירוקות וקורל וורוד. העיצוב בעל אופי קלאסי רך המודגש בליטוש האבנים (צורות של אוול בחיתוך קפושון וטיפות תלויות) והעושר המאופק והיוקרתי מושג משיבוץ היהלומים הקטנים סביב האבנים.
  
Casual by Padani
צמידים המשלבים  עור וזהב 18 קראט, בעלי אלמנט מרכזי המשובץ ביהלומים ומנעול פטנט המוכר מרצועות העור בשעונים. השימוש בפטנט הנעילה, המשתייך לעולם שעוני היוקרה, עם המרכז המשובץ מעולם התכשיטים, מביא רעננות, קלילות ועכשוויות ומוצר שיכול להתאים בקלות ליום יום. פדני תכשיטנים - קולקציית תכשיטים סתיו חורף 2010
התכשיט מגיע בזהב לבן, צהוב או אדום – משובץ או רק זהב בגימור מבריק וניתן לבחור את רצועות העור מתוך מגוון הצבעים – שחור, כחול, לבן, חום, תכלת, ורוד ואדום.
  
מחירי תכשיטים מתוך –Diamond Collection by Padani : החל מ-13,620 ש"ח.
להשיג ברשת פדני תכשיטנים.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור