חיפוש באינדקס עסקים

פאות חלקיות – הפתרון לשיער דליל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 מאי 2016

מי שסובלת מנשירת שיער מוגברת, מי שמתמודדת כל בוקר עם סירוק השיער שלה כך שלא יראו את השיער הדליל, את ההתקרחות, את הקרקפת המבצבצת בין השערות, שלא יראו איך השיער נופל על הקרקפת, שטוח, דליל ומדכא – הפתרון הזה הוא בשבילך.

תוספות שיער בפאות חלקיות

את יכולה ליהנות מפאה חלקית שמחוברת לקודקוד ומעניק לך מראה שיער מלא ועשיר בן רגע.
בסלון הייר ביוטי בעכו פותחה שיטה חדשנית המשתמשת בתוספות שיער המונחות על רשת מוסתרת, פאה חלקית המיועדת לשילוב עם השיער הטבעי. הפאה החלקית משולבת בשיער הטבעי, נשזרת אל השיער והופכת להיות חלק בלתי נפרד ממראה השיער שלך.

פאה חלקית כתוספת שיער שמותאמת בדיוק לגוון השיער שלך, לסוג ומרקם השיער שלך, פותרת לך את בעיית ההתמודדות עם שיער דליל ברום הקרקפת – ברגע אחד מהיר וביעילות.

חמודי מסלון HAIR BEAUTY מציע לך התאמה מושלמת של פאה חלקית.
פאות חלקיות על בסיס נושם, קליל ושקוף, שלא יכביד עליך, ולא יהיה ניתן לראות אותו, במגוון גדול של גווני שיער, בשיער טבעי חלק או גלי – ואת חופשיה מדאגה למראה שיערך, מהתמודדות יומיומית עם סירוק השיער, ממבטים והערות מביכות.

חמודי מתמחה בפתרונות לשיער דליל ומציע לך את המומחיות שלו בתחום.

אם את לא בטוחה שתוספות שיער בפאות חלקיות היא הפתרון בשבילך, אם את רוצה לוודא שניתן להתאים לך פאה חלקית בדיוק מושלם, אם את רוצה למדוד ולהיווכח בעצמך שנוח וקל לך להשתמש בפאה חלקית כזו – את מוזמנת להתקשר, לאתם פגישה ולקבל ייעוץ אישי לפני שתחליטי.

הקליקי למידע נוסף על תוספות שיער בפאות חלקיות

 

 

תוספות שיער בפאות חלקיות

 

 

 



עמוד זה נצפה: 782 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור