חיפוש באינדקס עסקים

ערב של יופי מלכותי בניחוח שנות ה -90

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 אוקטובר 2013

מפגש פסגת סלבס של שנות ה-90 עם אווירה מלכותית התקיים אמש באולמי "סיטי טאוור", ברמת גן בבר המצווה של ליאם חזן הבן של מלכת היופי בדימוס רוית אסף ואבי חזן דוגמן לשעבר ואיש נדל"ן כיום. אסף נשואה לעו"ד הראל יובל ולהם 2 ילדים משותפים. ליאם, חתן בר המצווה הוא למעשה בנה המשותף עם אבי חזן אותו הכירה כשהיה דוגמן צעיר. 

אסף שבבעלותה אימפריית איפור אירחה באירוע הנוצץ את הנשים היפות ביותר של העשור ההוא וביניהן נסיכות ומלכות יופי שבאו לפרגן לחברה קרובה שצעדה עימן על מסלולי האופנה באותה התקופה.  חגית רון רבינוביץ שהחלה דרכה כדוגמנית והיום עיתונאית בכירה הפציעה עם סגנית מיס אירופה לימור מגן ושירלי הכהן. השלוש החליפו חוויות על התקופה העליזה ונראו מחוייכות כל הערב. אסתריקה נגיד הידועה כמייסדת תחרות היופי "השמנה של ישראל", הדגישה כי אסף מעולם לא עמדה בקרטריונים של התחרות הזאת, אך באותה הנשימה טרחה להזכיר שהיא זו שגילתה אותה לראשונה והבינה כי עומדת בפניה מלכת היופי אמיתית. גם בטי רווקואיי אייקון בלתי מעורער בתעשיית האופנה הגיעה לחבק מקרוב את המלכה, כך גם יאנה קלמן מלכה נוספת וחברה קרובה של אסף שהגיעה לאירוע יחד עם בעלה ד"ר זילברג. מלכה נוספת שחבשה את הכתר  היא טלי לוונטל שהתנצלה על האיחור המלכותי. צודקת, ככה זה כשאת אם במשרה מלאה.
 
עוד נראו מפזזים על הבמה, הזמר צביקה פיק שדפק כמתבקש כניסה מאוחרת, יואב שרון הבן של "מה אתה עשית בשביל מדינה", פליטת ’הישרדות’ אירית רחמים אדריכלית אירועים בפני עצמה, איש העסקים מיקי דורסמן הגרוש של שרי אריסון והשופט הנוכחי ב"כוכב הבא" הלוא הוא רני רהב היחצ"ן של המדינה  שמשך תשומת לב רבה מצידם של האורחים הצעירים ובני כיתתו של חתן השמחה.

כיאה למלכה, אסף החליפה במהלך האירוע 2 שמלות מדהימות בעיצובו של מעצב האופנה דניאל רומי קדוש. על מלאכת האיפור והשיער הופקד בן רביבו המשמש מורה בכיר ברשת בתי לאיפור הנושאת את שמה.
בתמונה רווית אסף כלת השמחה וצביקה פיק

בתמונה רווית אסף ויאנה קלמן עם בעלה ד"ר זילברג

רווית אסף עם טלי לוונטל

רווית אסף עם בטי רקוואי

רווית אסף עם אירית רחמים

רווית אסף עם רני רהב
 



עמוד זה נצפה: 583 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור