חיפוש באינדקס עסקים

עיניים, משקפיים, סלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוגוסט 2009

 

למרות שיא החום של חודש אוגוסט, הגיעו עשרות סלבס לאירוע ההשקה של הקולקציה החדשה מבית עדי עזרוני ואביטל דיקר. צילום:  ברק פכטר.רשת האופטיקה "עיניים ד"ר לוינגר" ופתיחת הסניף החדש בכיכר המדינה.
הגיעו להתרשם ולרכוש מהקולקציה:
נטע גרטי הידועה בטעמה המשובח ואהבתה למשקפי שמש הגיעה לאירוע המדובר עם השחקנית לירז צרכי והשאירה את פיטר לשמור על הלנה הקטנה. 
נטע גרטי ולירז צ’רכי (חברות טובות משכבר ימי סוף העולם שמאלה), לא הפסיקו למדוד ולעשות פרצופים האחת לשנייה, תוך כדי שהן עושות חיקויים מהסרט המשותף והנוסטלגי שלהן.
באיחור קל ואופנתי הגיחו פרזנטור רנואר שי כהנא וטל טלמון יחד עם גאיה טראוב. שלושת המוסקטרים נראו מחויכים במיוחד ומאושרים עוד יותר כשמצאו את מבוקשם.
רז מאירמן, הלך דווקא על המראה האינטלקטואלי יותר ובחר לו משקפי ראייה אופנתיות ובשאר הזמן החליף חוויות עם הרץ למיליון שי כהנא.
מארה"ב הרחוקה הגיחו עדי עזרוני שעובדת פה על פרויקט חדש ועומר ברנע שבא לביקור קצר עם אשתו. גם חברי פרויקט מסלול (האחים חוג’ה, נתנאל ויואבי) שהסתנוורו כנראה מהתהילה והיו צריכים נואשות משקפי שמש, נצפו גם הם באירוע.
מירי לוי נטולת הבעל פאבלו רוזנברג, הראתה מהי אישה למופת וקנתה לאהובה זוג משקפיים.
עוד נצפו באירוע:
לירון וייסמן, דודי מליץ, לימור גולדשטיין, רוית אסף ובעלה, אביטל דיקר, שרית וינו אלעד, רון שחר, ורה ליכט, אינגריד פלדמן, דודי מליץ, רון שחר ועוד רבים שנהנו משמפניה קרה ו-30% הנחה, היה חם.

נטע גרטי. צילום: ברק פכטר.  משי חוג’ה. צילום: ברק פכטר.
נטע גרטי.                                                                                     משי חוג’ה.

טל טלמון, שי כהנה וגאיה טראוב. צילום: ברק פכטר.
טל טלמון, שי כהנה וגאיה טראוב.

לירון וייסמן. צילום: ברק פכטר.
לירון וייסמן.

לירז צ’רכי ונטע גרטי. צילום: ברק פכטר.
לירז צ’רכי ונטע גרטי.

עומר ברנע ואשתו. צילום: ברק פכטר.
עומר ברנע ואשתו.

רז מאירמן ורון שחר. צילום: ברק פכטר.
רז מאירמן ורון שחר. צילום: ברק פכטר.



עמוד זה נצפה: 396 פעמים