חיפוש באינדקס עסקים

עושים לכם בית ספר – רועי ווינברג "מראש גדול" וגל פרידמן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יולי 2015

 רועי ווינברג כוכב סדרת הילדים המובילה "ראש גדול" וגל פרידמן יוצר הסדרה והתסריטאי הראשי, יהיו בין המרצים של מחנה הסטארט-אפ "אינטרסקול" וילמדו את הילדים המשתתפים במחנה כיצד יוצרים סדרה מובילה לנוער.

הרצאתם של ווינברג ופרידמן תפתח את תכנית ההרצאות הייחודית לילדי מחנה הקיץ של "אינטרסקול מחשבים וכיף" ותיתן לילדים טעימה מתחום הבידור והטלוויזיה. במחנה הסטארט-אפ של "אינטרסקול" הילדים לומדים פיתוח והקמת אתרי אינטרנט, צילום דיגיטאלי ועריכה, אנימציה ומולטימדיה, תכנות בסיסי ומתקדם, סדנאות רובוטיקה ועוד. הכול תוך כדי פעילויות חווייתית בטבע, ספורט, בריכה וסרטים. 
 
בין המרצים הנוספים במחנה: דר’ טל פבל – מומחה לאיומי אינטרנט וסייבר ולחקר האינטרנט במזרח התיכון ובעולם האסלאמי, אבישי פריז מייסד הסטארט-אפ "Warrantter" בתחום תעודות האחריות ומומחי אבטחה וסייבר בחברות מובילות.
 
מחנה הקיץ כולל לינה ומציע שלושה מסלולים מתחום ההייטק לבחירת הנרשמים: גיימינג, מובייל וסייבר.  מסלול המובייל יתמקד בפיתוח אפליקציות ויכלול סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות כמו פיתוח אפליקציות סלולריות ולימוד שפות תכנות חדשות. מסלול הגיימינג יעסוק בפיתוח משחקי מחשב ברוח משחקיGames  for Change" " ואחרים (Counter Strike או League of Legends) ותשלב סדנאות לשיפור מיומנויות במשחקים, טורנירים רבי משתתפים ועוד. מסלול הסייבר יעסוק בעקרונות ה-Cyber  תוך לימוד של  נושאים ותכנים מתוך תכנית הלימודים של משרד החינוך בתחום זה.
 
במסגרת כל המסלולים, החניכים יתנסו בסדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות, לימוד שפות תכנות חדשות, פיתוח משחקי מחשב, בניית מצגות קליפים אינטראקטיביות, אתרי אינטרנט, אפליקציות ועוד. כל אלו תוך התנסות והדמיה של פיתוח רעיונות של יזמות וסטאטרט-אפ.
 
"השנה דאגנו במיוחד להזמין למחנה מרצים ומוחים מהשורה הראשונה על מנת שהילדים יוכלו לחוות את העולם האמיתי של ההייטק והמדיה, כמו גם ילמדו את המקצועות הללו מאת המובילים בתחומם" –  אומר פרופסור בנימין פיינשטיין היועץ המקצועי ומייסד "אינטרסקול מחשבים וכיף"
 
מחנה הסטארט-אפ של חברת אינטרסקול יתקיים השנה בכפר הנוער מוסינזון בהוד השרון ומתאים לגילאים: גיימינג 9-17, מובייל 10-17, סייבר 11-17.
המחזור השני של המחנה יתקיים בין התאריכים 27.7-6.8 וימשך 11 יום. נותרו מקומות אחרונים.
 
רועי ויינברג כוכב הסדרה "ראש גדול"
 
רועי ויינברג מרצה בבית הספר אינטרסקול


עמוד זה נצפה: 611 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור