חיפוש באינדקס עסקים

סלקום מובייל שואו בקניון הגדול בפתח-תקוה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 מאי 2013

ארז טללאירוע, שהתקיים במתחם סלקום מובייל שואו בקניון הגדול בפתח-תקוה, הוזמנו בכירי המשק ומהצמרת העסקית לחוות את עולם המובייל של המחר ולהתנסות במגוון מתחמי חוויה שמדמים איך יראה היום יום של כולנו בעתיד הקרוב והרחוק.

בין האורחים שהגיעו להתנסות ולחוות את הגאדג’טים החמים והמבוקשים ביותר בעולם: יובל סמו, אלי פיניש, שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, עופר שכטר, גלית גוטמן, ארז טל, גדי סוקניק, גיא פינס, מירב מילר

סלקום, כקבוצת תקשורת מובילה, ממשיכה להביא ערכים מוספים ללקוחותיה, הפעם החליטה להביא ארצה את חווית המובייל של המחר. סלקום מובייל שואו היא הזדמנות חד פעמית לראות, לחוות ולהתנסות תחת קורת גג אחת, בכל חידושי הסלולר המתקדמים והמבוקשים ביותר בעולם – החל מהגאדג’טים החמים ביותר שמתחברים לסלולר, דרך משחקים משולבי סלולר שהם המילה האחרונה, אביזרים רפואיים, אמצעים לשליטה בבית החכם ועד הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם המוסיקה והצילום.

במהלך הערב, הקהל הוזמן לצפות במיצג ראשוני מסוגו שמשלב וידיאו, ריקוד ומוסיקה וזכה לתשואות הקהל.

על סלקום מובייל שואו:

קבוצת סלקום מציגה לראשונה בישראל את כל החדשנות תחת קורת גג אחת ומציעה לקהל טעימה וחווית התנסות והכרות אישית של כל האלמנטים החוויתיים מתערוכת ברצלונה 2013.

מירב מילרבין המתחמים המוצגים בתערוכה ניתן למצוא את:
Second Screen – סקנד סקרין – הקהל מוזמן לגלות איך הטאבלט מתממשק לטלוויזיה ומספק לו חוויה משלימה לתוכן שבו הוא צופה ברגע זה ממש.
גיימינג – משחקים וחווים את עולם הגיימינג במתחם משחקים אינטראקטיבי וחדשני.

עולם הצילום – מצלמים בסמארטפון את התמונות הכי איכותיות שיש, עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הצילום.

גאדג’טים – מתחם מיוחד ומלהיב עם כל גאדג’ט חדיש שאפשר להעלות על הדעת
הבית החכם – מתחם שבו ניתן יהיה להיכנס לבית של המחרובו ניתן יהיה לשלוט בכל מכשירי החשמל ישירות מהסמארטפון – בתאורה, בתריסים, במאוורר התקרה ובטלוויזיה.

המשרד החכם – לא עוד משרדים אפורים וחדרי ישיבות משעממים, המשרד החכם מציע את כל הגאדג’טים והחידושים הטכנולוגיים שאף משרד עתידני לא יהיה שלם בלעדיהם.

Air Play – פוגשים מקרוב את ה- Air Play מבית אפל, באמצעותו ניתן להעביר בסטרימינג תכנים אישיים מתוך האייפון או האייפד ישירות אל מסכי לד גדולים – תמונות, סרטים, מוסיקה אהובה, משחקים ועוד.
ארנק סלולרי – במתחם אפשר להרגיש איך זה לצאת לקניות כשהכיסים ריקים ומצויידים במכשיר סלולרי בלבד. הארנק הסלולרי הופך את הסמארטפון לכרטיס אשראי חכם ומאובטח.

בריאות וכושר – המתחם מציג את כל הפיתוחים החדישים ביותר בעולם הבריאות כפי שיהיה בעתיד הקרוב, והוא מאפשר לשדרג ולהעצים את חווית הספורט והבריאות באמצעות הסמארטפון ובעזרת אביזרים וגאדג’טים חדישים ומתקדמים.

סלקום מובייל שואו, תהיה פתוחה לקהל הרחב למשך שבועיים עד תאריך 7.5.13, קניון אבנת (הקניון הגדול), פ"ת, הכניסה ללא תשלום.
 

גלית גוטמןשלום מיכאל שווילי ויונה ויזנטל



עמוד זה נצפה: 312 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור